Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2003 | Το περιοδικό Αναγέννηση ( 1926 - 1928), το παράρτημά του Σχολική Πράξη ( 1927 - 1928 ) και οι παιδαγωγικές τους ιδέες για την εκπαίδευση και τους εκπαιδευτικούς | Τσιάλος, Στέφανος Δ. |  |
2010 | Το περιοδικό «Πλάτων» (1878-1891) και η συμβολή του στη διαμόρφωση των αντιλήψεων για την αγωγή των νηπίων στην Ελλάδα στα τέλη του 19ου αιώνα | Χρήστου, Θεοδώρα Γ. |  |
2012 | Τοπική ιστορία και πληροφορική: το έργο του Giuseppe Gerola: Monumenti Veneti nell' isola di Creta: Α' τόμος: τα κάστρα της Κρήτης | Μαρκοδημητράκης, Νικόλαος Μ. |  |
1998 | ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΑΙΤΙΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟΝ D.HUME ΚΑΙ ΣΤΟΝ J.S.MILL | Nusrat, Zahan K. |  |
1936 | ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΡΙΑΣ ΕΝ ΤΟΙΣ ΣΧΟΛΕΙΟΙΣ ΤΗΣ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΕΩΣ | Βουρβέρης, Κωνσταντίνος Ι. | |
2017 | Το πρόβλημα των αξιών στο δημοτικό σχολείο: οι αξίες της δημοκρατίας, της ελευθερίας , της δικαιοσύνης και της ειρήνης στο βιβλίο της ιστορίας της Δ' τάξης του δημοτικού | Καμπούρμαλη, Ιωάννα Κ. |  |
2017 | Το προφίλ του εκπαιδευτικού στο δημόσιο σχολείο: έρευνα | Μόρφη, Αθηνά Θ. |  |
2014 | Το προφίλ του έλληνα εκπαιδευτικού της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και η επίδραση στο έργο του: θεωρητική ανάλυση και εμπειρική διερεύνηση | Συμεωνίδου, Άννα Χ. |  |
2017 | Το πρώτον βιβλίον εκάστου έθνους: από τον "Τετράγλωσσο Θησαυρό (1757)" του Γεωργίου Κωνσταντίνου του εξ Ιωαννίνων στο "Μέγα Λεξικόν της ελληνικής γλώσσης (Greek English Lexicon)" του H.G.Lidell και του R. Scott: η πολιτική παιδεία του νεοελληνικού διαφωτισμού και η ευρωπαϊκή συνέχεια του 19ου αι. | Βάσση, Μυρτώ Ε. |  |
2012 | Το Σινά και η ελληνική παιδεία (ΙΗ' και ΙΘ' αιώνες) | Κονίδης, Παναγιώτης-Πορφύριος Κ. |  |
2015 | Το σύστημα οργάνωσης και διοίκησης της Β/θμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα από το 1985 ως το 2008 και οι επιδράσεις του στην διαμόρφωση του εκπαιδευτικού επαγγέλματος | Συρμακέσης, Στέφανος Π. |  |
2019 | Το τραύμα του '74 στην κυπριακή και ελλαδική λογοτεχνία - έμφυλες προσεγγίσεις | Σελιώτη, Βασιλική Δ. |  |
2020 | Το φαινόμενο του βανδαλισμού της υπαίθριας γλυπτικής στην πόλη της Θεσσαλονίκης (1896-2018): καλές πρακτικές για την πρόσληψη και την αντιμετώπισή του στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση | Ορφανίδης, Δωρόθεος Γ. |  |
2018 | Το φαινόμενο του βίαιου εκφοβισμού σε σχολικές και εξωσχολικές δραστηριότητες: εμπειρική μελέτη σε μαθητές παιδικής και εφηβικής ηλικίας | Δούμα, Ειρήνη Θ. |  |
2006 | Το φαινόμενο του εκφοβισμού στο δημοτικό σχολείο | Κατσιγιάννη, Βικτωρία Λ. |  |
2022 | Το φαινόμενο του εκφοβισμού στο πλαίσιο του σχολικού πολυπολιτισμικού περιβάλλοντος | Καλάκου, Παναγιώτα Ν. | |
2022 | Το φλαμένκο ως πηγή έμπνευσης και δημιουργίας στην ισπανική μουσική για πιάνο: προτεινόμενη διδακτική μεθοδολογία για μια συλλογή δεκάξι κομματιών από τον 18ο αιώνα μέχρι και τον 20ο | Τσιαϊρας, Μιχαήλ Γ. |  |
2020 | Το φοιτητικό κίνημα της Θεσσαλονίκης στο μετεμφυλιακό κράτος, 1950-1967: συγκρότηση, αιτήματα, συλλογική δράση | Τζήκα, Θεοδώρα Χ. |  |
1995 | ΤΟ ΧΙΟΥΜΟΡ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΑΙΔΙΚΗ ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΑ. (ΠΕΖΟΓΡΑΦΙΑ 1970-1990) | Τζαφεροπούλου, Μαρία-Μάγδα | |
2012 | Το ψηφιακό σχολείο στην κοινωνία της πληροφορίας: μια συστημική έρευνα σε μαθητές της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης για τα κίνητρα χρήσης του διαδικτύου και των παραγόντων εθισμού σε αυτό, με την αξιοποίηση των διεπιστημονικών πεδίων της κοινωνικής πληροφορικής και της γνωσιακής επιστήμης | Ευθυμιόπουλος, Αχιλλέας Ε. |  |