Προσεγγίζοντας τον/την εκπαιδευτή/τρια της σύγχρονης ευάλωτης ετερότητας: κίνητρα, επαγγελματική ταυτότητα και νόημα στη ζωή

Περίληψη

Η διαπολιτισμική εκπαίδευση ενηλίκων αποτελεί ένα επιστημονικό πεδίο που τα τελευταία χρόνια συγκεντρώνει όλο και περισσότερο το ερευνητικό ενδιαφέρον μελετητών, τόσο για τις συνθήκες υλοποίησής της, τα παρεχόμενα εκπαιδευτικά της προγράμματα και τα περιθώρια βελτίωσής τους, όσο και για τη μελέτη των χαρακτηριστικών των ατόμων που εμπλέκονται σε αυτήν, τους/τις εκπαιδευτές/τριες της και τους/τις εκπαιδευομένους/ες τους. Οι εκπαιδευτές/τριες που αναλαμβάνουν την εκπαίδευση των ενήλικων μελών ευπαθών κοινωνικών ομάδων, αποτελούν μία ιδιαίτερη ομάδα εκπαιδευτικών, με τα δικά της χαρακτηριστικά γνωρίσματα, τις δικές της επιμορφωτικές ανάγκες και εκπαιδευτικές εμπειρίες, για την οποία καμία ερευνητική μελέτη δεν έχει διεξαχθεί έως τώρα στη χώρα μας. Με αφορμή αυτό το ερευνητικό κενό, διενεργήθηκαν συνεντεύξεις με 12 εκπαιδευτές/τριες ευάλωτων κοινωνικών ομάδων με σκοπό να διερευνηθούν οι αντιλήψεις τους σχετικά με τους παράγοντες που συντελούν στη διαμόρφωση της επαγγελματικής τους ταυτότητ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Intercultural adult education is an educational field that has increasingly attracted scientific and research interest during the past few years; scholars try to investigate the practical conditions of this kind of education, its educational programs and the difficulties for their improvement, and also identify the characteristics of the people involved in it, the trainers/educators and their trainees/students. The educators who deal with the education of adults who are members of socially vulnerable groups form a very special group of teachers, owning their distinctive characteristics, training needs and educational experiences. As no research has been conducted so far in our country for this group of educators, interviews were conducted with 12 of them aiming to investigate their perceptions about the factors that contribute to the development of their professional identity, their motivations for involvement and staying in this specific educational field and their possible correlatio ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/59197
ND
59197
Εναλλακτικός τίτλος
Profiling the adult educator of socially vulnerable groups: motives, professional identity and meaning in life
Συγγραφέας
Κεφαλά, Αναστασία (Πατρώνυμο: Ευάγγελος)
Ημερομηνία
2025
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Μακεδονίας . Σχολή Κοινωνικών, Ανθρωπιστικών Επιστημών και Τεχνών. Τμήμα Εκπαιδευτικής και Κοινωνικής πολιτικής
Εξεταστική επιτροπή
Πλατσίδου Μαρία
Μεταλλίδου Παναγιώτα
Ζαρίφης Γεώργιος
Ψάλτη Αναστασία
Γουλετά Ειρήνη
Παπακωνσταντίνου Δόξα
Παμπούρη Αναστασία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση, άλλοι τομείς
Λέξεις-κλειδιά
Διαπολιτισμική εκπαίδευση; Επαγγελματική ταυτότητα; Κίνητρα εργασίας; Νόημα ζωής
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.