Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2020 | Νευρογνωστικοί υποτύποι της αναπτυξιακής δυσλεξίας | Χαλμπέ, Μαρία Α. | |
2022 | Νευροψυχολογική διερεύνηση εφήβων με εθισμό στο διαδίκτυο: ο ρόλος της εκπαίδευσης | Φώτης, Απόστολος Ι. | |
2000 | Νευροψυχολογική προσέγγιση της μαθηματικής ικανότητας και της δυσλειτουργίας της στο παιδί | Ζαμπεθάνης, Βάιος Α. | |
2000 | Νευροψυχολογικοί παράγοντες που επηρεάζουν την εκμάθηση μητρικής και ξένης γλώσσας | Ανδρέου, Γεωργία Δ. | |
2021 | Νοεροί υπολογισμοί και μαθηματικός διάλογος: η επίδραση μιας διδακτικής παρέμβασης | Συμεωνίδης, Νικόλαος Κ. | |
2010 | Νόημα ζωής και κατάθλιψη: η σχέση τους με την προσαρμογή στη σωματική δυσλειτουργία και τις αξίες σε άτομα με σωματικές δυσλειτουργίες | Ψαρρά, Ευαγγελία | |
2016 | Νοήματα σχετικά με την έννοια της καμπυλότητας στο χώρο που αναπτύσσουν μαθητές δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και φοιτητές μαθηματικών με τη χρήση εργαλείων ψηφιακής τεχνολογίας | Ζάντζος, Ιωάννης Ε. | |
2022 | Ο αθέατος χαρακτήρας της ειδικής μαθησιακής αναπηρίας: διερεύνηση των προκλήσεων και προοπτικών φοίτησης σε ένα παιδαγωγικό τμήμα πανεπιστημιακής εκπαίδευσης | Μούσουρα, Τατιανή Δ. | |
2021 | Ο βαθμός ετοιμότητας των εκπαιδευτικών για αλλαγή: διερεύνηση των αντιλήψεων απέναντι στην αξιολόγηση με τη μέθοδο των μικρο-ομάδων εστίασης | Τσιουπλή, Ευγενία Λ. | |
2005 | Ο Βασίλης Ρώτας ( 1889 - 1977 ) και η συμβολή του στη λογοτεχνία για παιδιά και εφήβους | Καραγιάννης, Αθανάσιος Ν. | |
2003 | Ο Γεώργιος Δροσίνης πέραν της λογοτεχνίας | Μαλακτάρη, Μαγδαληνή Α. | |
2013 | Ο γνωσιοκρατικός χαρακτήρας της σύγχρονης ελληνικής εκπαίδευσης: oρθόδοξη χριστιανοπαιδαγωγική θεώρηση | Επιμενίδου, Σταυρούλα Φ. | |
2021 | Ο γραμματισμός στις τεχνολογίες της πληροφορίας και της επικοινωνίας στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση | Μπέκος, Νικόλαος Χ. | |
2008 | Ο γραπτός λόγος στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (γυμνάσιο): στρατηγικές παραγωγής και ανάπτυξης μέσω του μαθήματος της νεοελληνικής γλώσσας | Φωτίου, Πηνελόπη Δ. | |
2011 | Ο δάσκαλος ως οργανωτής και διευκολυντής της μαθησιακής διαδικασίας: αντιλήψεις των Ελλήνων εκπαιδευτικών για τη νέα διάσταση του ρόλου τους | Τσαγγάρη, Χρυσούλα Κ. | |
2015 | Ο δάσκαλος ως σκηνοθέτης - ο σκηνοθέτης ως δάσκαλος: από την διδασκαλία στη σκηνοθεσία και αντίστροφα | Μυρωνάκη, Φανή Κ. | |
2009 | Ο δημοσιογραφικός λόγος στα χρονογραφήματα του Παύλου Παλαιολόγου | Ξηντάρας, Παναγιώτης Ν. | |
2013 | Ο διάλογος ως μηχανισμός υποστήριξης της γνώσης στο μάθημα της λογοτεχνίας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση | Καλούδη, Ευαγγελία Σ. | |
2002 | Ο διευθυντής της σχολικής μονάδας πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης: θεωρητική ανάλυση και εμπειρική διερεύνηση | Στραβάκου, Πελαγία Α. | |
2012 | Ο εκπαιδευτικός ως φορέας αλλαγής: ανάπτυξη ενός διαδικτυακού περιβάλλοντος προβληματοκεντρικής μάθησης στην περιοχή της αγωγής υγείας | Δόβρος, Νικόλαος Σ. | |