Ο γραπτός λόγος στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση (γυμνάσιο): στρατηγικές παραγωγής και ανάπτυξης μέσω του μαθήματος της νεοελληνικής γλώσσας
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/17244
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/17244
Εναλλακτικός τίτλος
Written speech in secondary education ( junior high schools): droduction and development strategies through modern greek language courrse
Συγγραφέας
Φωτίου, Πηνελόπη Δημήτριος
Ημερομηνία
2008
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας. Τομέας Παιδαγωγικής
Εξεταστική επιτροπή
Αθανασίου Λεωνίδας
Γκότοβος Αθανάσιος
Αποστόλου Μαρία
Παπακωνσταντίνου Παναγιώτης
Μαραγκουδάκη Ελένη
Πανταζής Σπύρος
Αγγελάκος Κωνσταντίνος
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά
Γραπτός λόγος, Διδασκαλία παραγωγής; Γλωσσική διδασκαλία; Σχολικά εγχειρίδια λογοτεχνίας; Γραπτή έκφραση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
2 τ. ( 400 ; 116 σ.)