Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Economics and Business
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2000Το κόστος και οι επιχειρηματικές αποφάσειςΒαρβάκης, Κωνσταντίνος Α.
2009Το κόστος μετοχικού κεφαλαίου και οι παράγοντες συστημικού κινδύνου που το επηρεάζουν σε μια ενιαία αγορά: η περίπτωση της Ευρωπαϊκής ΈνωσηςΜπασδέκης, Χαράλαμπος Β.
2021Το κόστος της άνοιας στην ΑρκαδίαΤσαμπαλάς, Ευάγγελος Ι.
2006Το λογιστικό - κοστολογικό πληροφοριακό σύστημα διοίκησης (MIS) με εφαρμογή στον τραπεζικό τομέαΑρσένος, Παναγιώτης
2022Το μάρκετινγκ και ο ψηφιακός μετασχηματισμός του στους δημόσιους οργανισμούς της Ελληνικής Τριτοβάθμιας ΕκπαίδευσηςΜακρυδάκης, Νεκτάριος Σ.
2015Το μάρκετινγκ στη λιμενική βιομηχανία των εμπορευματοκιβωτίων: προσανατολισμός στην αγορά και η σύνδεση με την επιχειρηματική επίδοσηΚούνουπας, Ευάγγελος Α.
2005Το μάρκετινγκ των ναυτιλιακών επιχειρήσεων ως εργαλείο βελτίωσης της πολιτικής ναυλώσεων: συγκριτική ανάλυση της εφαρμογής του μάρκετινγκ στις εταιρείες δεξαμενόπλοιων και τις εταιρείες γραμμών πλοίων εμπορευματοκιβωτίων διεθνώς και στην ΕλλάδαΠλωμαρίτου, Παρασκευή Η.
2016Το μουσείο ως περιβάλλον μάρκας: διερεύνηση του ρόλου της ατμόσφαιρας στην εμπειρία και τα συναισθήματα του επισκέπτη με βάση τη θεωρία της γνωστικής εκτίμησηςΤσίχλα, Ειρήνη Ε.
2007Το παράδοξο της ενέργειας στην ελληνική βιομηχανία: έκταση, υιοθέτηση τεχνολογιών εξοικονόμησης ενέργειας και αντιρρύπανσης και επιδράσεις στην απόδοση, αποτελεσματικότητα και παραγωγικότηταΚουνετάς, Κωνσταντίνος Η.
2017Τοπική ανάπτυξη στα Χανιά μέσω της δημιουργικής οικονομίαςΣπανουδάκη, Ερασμία Ε.
2016Το πλαίσιο ανάπτυξης του πολιτιστικού τουρισμού και η σύνδεσή του με τα συνέδρια: η περίπτωση του αρχαιολογικού χώρου της Δήλου και των μουσείων της ΜυκόνουΜακρυγιώργου, Σοφία Σ.
2012Το πρόβλημα της ποινικής ευθύνης των νομικών προσώπων - επιχειρήσεων: δογματική ανάλυση κα αναζήτηση ενός εναλλακτικού μοντέλουΠαπαϊωάννου, Μαρία Κ.
2021Το πρόβλημα του υπερβολικού χρέους: μακροοικονομικές και μικροοικονομικές επιπτώσεις διαμέσου του χρηματοπιστωτικού συστήματοςΠανουσάκη, Σταυρούλα Χ.
2011Το στρατηγικό μάνατζμεντ γνώσης στη σύγχρονη επιχείρηση: η επίδραση του μοντέλου επικοινωνιακής και γνωσιακής υποκίνησης στην παραγωγικότητα των εργαζομένων του ΟΣΕΤσιρίκας, Αθανάσιος Ν.
2017Το σύγχρονο μάνατζμεντ στην Ελληνική Τοπική Αυτοδιοίκηση και η μεταρρύθμιση του Καλλικράτη: το παράδειγμα του Δήμου ΑθηναίωνΚάππας, Θεοχάρης Χ.
2003Το τμήμα πωλήσεων ως πεδίο συγκρούσεων στις επιχειρήσεις: προσδιοριστικοί παράγοντες , μετρήσεις συγκρούσεων, συνέπειες, στρατηγικέςΠολυχρονίου, Παναγιώτης Β.
2009Το υπόδειγμα του οικονομικού συστήματος της αγοράς για τα μεταβιβάσιμα δικαιώματα ρύπανσης του διοξειδίου άνθρακα: η περίπτωση του διοξειδίου του άνθρακα στην ΕλλάδαΔεριζιώτης, Χρήστος Α.
2013Τουριστικά ηχοτόπια: ακουστικό περιβάλλον και branding τουριστικών επιχειρήσεων: η περίπτωση του Café del Mar στην ΊμπιζαΓκούμας, Αριστείδης Ι.
2014Τουριστική ανάπτυξη και ειδικές μορφές τουρισμού: ο τουρισμός ευεξίας στην ΕλλάδαΒασιλείου, Μαγδαληνή Ι.
2010Τουριστικό μάρκετινγκ και εικόνα τουριστικού προορισμού: έρευνα στη βρετανική πελατειακή αγορά της ΚέρκυραςΒιτουλαδίτη, Ουρανία Ν.