Το μάρκετινγκ των ναυτιλιακών επιχειρήσεων ως εργαλείο βελτίωσης της πολιτικής ναυλώσεων: συγκριτική ανάλυση της εφαρμογής του μάρκετινγκ στις εταιρείες δεξαμενόπλοιων και τις εταιρείες γραμμών πλοίων εμπορευματοκιβωτίων διεθνώς και στην Ελλάδα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/17282
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/17282
Εναλλακτικός τίτλος
The implementation of marketing in shipping companies as a tool for improvement of chartering policy: a comparative analysis of marketing implementation in shipping companies worldwide and in Greece. A case study in containership market and tanker market
Συγγραφέας
Πλωμαρίτου, Παρασκευή Ηλίας
Ημερομηνία
2005
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών
Εξεταστική επιτροπή
Γουλιέλμος Αλέξανδρος
Βλάχος Γεώργιος
Γκιζιάκης Κωνσταντίνος
Θαλασσινός Ελευθέριος
Θεοδωρόπουλος Σωτήριος
Κουρεμένος Αθανάσιος
Χλωμούδης Κωνσταντίνος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων
Λέξεις-κλειδιά
Μάρκετινγκ ναυτιλιακών επιχειρήσεων; Πολιτική ναυλώσεων; Απαιτήσεις ναυλωτών / φορτωτών; Στρατηγικές διαφοροποίησης; Στρατηγικές χωροθέτησης; Διαφημιστικά προγράμματα; Εταιρείες δεξαμενόπλοιων; Εταιρείες γραμμών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
471 σ., εικ.