Το μάρκετινγκ των ναυτιλιακών επιχειρήσεων ως εργαλείο βελτίωσης της πολιτικής ναυλώσεων: συγκριτική ανάλυση της εφαρμογής του μάρκετινγκ στις εταιρείες δεξαμενόπλοιων και τις εταιρείες γραμμών πλοίων εμπορευματοκιβωτίων διεθνώς και στην Ελλάδα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/17282
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/17282
ND
17282
Εναλλακτικός τίτλος
The implementation of marketing in shipping companies as a tool for improvement of chartering policy: a comparative analysis of marketing implementation in shipping companies worldwide and in Greece. A case study in containership market and tanker market
Συγγραφέας
Πλωμαρίτου, Παρασκευή (Πατρώνυμο: Ηλίας)
Ημερομηνία
2005
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Τμήμα Ναυτιλιακών Σπουδών
Εξεταστική επιτροπή
Γουλιέλμος Αλέξανδρος
Βλάχος Γεώργιος
Γκιζιάκης Κωνσταντίνος
Θαλασσινός Ελευθέριος
Θεοδωρόπουλος Σωτήριος
Κουρεμένος Αθανάσιος
Χλωμούδης Κωνσταντίνος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Μάρκετινγκ ναυτιλιακών επιχειρήσεων; Πολιτική ναυλώσεων; Απαιτήσεις ναυλωτών / φορτωτών; Στρατηγικές διαφοροποίησης; Στρατηγικές χωροθέτησης; Διαφημιστικά προγράμματα; Εταιρείες δεξαμενόπλοιων; Εταιρείες γραμμών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
471 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)