Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : ΜΜΕ και Επικοινωνίες
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2016Από την ηλεκτρονική διακυβέρνηση και το συμμετοχικό διαδίκτυο στις αυτο-οργανωμένες πρωτοβουλίες κοινωνικής αλληλεγγύης και την ψηφιακή επικοινωνιακή πολιτική τους: η ελληνική περίπτωσηΣτάιου, Ελένη-Ρεβέκα Ι.
2020Από το ηλεκτρονικό κοινοβούλιο στη συμπαραγωγική οπτική αναπαράσταση νομοθετικών και συνταγματικών κειμένων ως μέσο ενεργής δημοκρατικής συμμετοχής των πολιτών: η περίπτωση της ψηφιακής οπτικής αφήγησης συνταγματικών δικαιωμάτων από Έλληνες εφήβουςΠαπαλόη, Ασπασία Π.
2020Αυτοματισμοί ανάλυσης και διαχείρισης οπτικοακουστικών ροών στα ψηφιακά μέσα και στη διαμεσική επικοινωνίαΒρύζας, Νικόλαος Ι.
2021Αυτοματοποιημένη κατηγοριοποίηση δυναμικών δεδομένων με έμφαση στις σελίδες διαδικτύου: μια συνδυαστική προσέγγισηΝιάρου, Μαρία Δ.
2008Αφηγηματική και συμβολική ταυτότητα της μάρκας: οι σύγχρονες καταναλωτικές τάσεις μέσα από τον κοινωνικό και πολιτιστικό ρόλο των μαρκών στην ελληνική πραγματικότηταΜηλιοπούλου, Γεωργία Ν.
2020Γλωσσικές αναπαραστάσεις παιδιών προσφύγων σε σύγχρονα μέσα ενημέρωσηςΔερβένη, Ελένη Α.
2020Γνωστική και θυμική πολυμέρεια της ειδησεογραφικής πλαισίωσης των μετακινούμενων πληθυσμών: η περίπτωση της προσφυγικής κρίσηςΧατζηκωνσταντίνου, Μιχαήλ Β.
2020Δημόσια κατανόηση περιβαλλοντικών ζητημάτων στην Ελλάδα: ο ρόλος των ΜΜΕ και η διαμόρφωση της δημόσιας συμπεριφοράς των πολιτώνΤσαλαπάτη, Κωνσταντίνα Δ.
2014Δημοσιογραφία και λογοτεχνία: η κληρονομιά της νέας δημοσιογραφίας και το ελληνικό παράδειγμαΧολιβάτου, Αναστασία Ι.
2020Διαδικτυακές πρακτικές των ΜΜΕ: η σχέση δεικτών κοινωνικής δικτύωσης και επισκεψιμότητας δικτυακών τόπωνΑγγέλου, Ιωάννης Λ.
2018Διαδικτυακή διαφήμιση και κατασκευή τουριστικών προορισμών: η περίπτωση του Ελληνικού Οργανισμού ΤουρισμούΒάζου, Έλλη Α.
2021Διαδικτυακή διαφήμιση και παγκόσμια καταναλωτική κουλτούρα: συγκριτική ανάλυση των δημοφιλέστερων ελληνικών και διεθνών διαφημίσεων που προβάλλονται στο YouTubeΓκαργκάνας, Οδυσσέας Δ.
2021Διαδίκτυο, οπτικοακουστικό περιεχόμενο και νέα μέσα: τηλεόραση και συνήθειες θέασης της γενιάς ΖΠοδάρα, Άννα Ν. 
2007Διαδίκτυο: προκλήσεις και κίνδυνοι για το μέλλον της δημοσιογραφίαςΔημητρακοπούλου, Δήμητρα Γ.
2008Διαδραστικά επικοινωνιακά συστήματα εξέλιξηςΛάσκαρη, Ηρώ
2020Διαδραστικά και συνεργατικά περιβάλλοντα υποστήριξης του ελέγχου αυθεντικότητας ψηφιακού περιεχομένουΚατσαουνίδου, Αναστασία Ν.
2002Διαθεματική προσέγγιση στη διδασκαλία με τη βοήθεια των νέων τεχνολογιώνΒιδάκη, Ειρήνη Ε.
2011Διάλογος, μέσα από κριτικές μεθοδολογικές προσεγγίσεις, του έντυπου αρχειακού υλικού της βιβλιοθήκης των Μουσικών Συνόλων της Ε.Ρ.Τ. και των θέσεων, στάσεων και αξιολογήσεων Ελλήνων συνθετών λόγιας μουσικής του 20ού αιώναΠαπαδάκι, Άρτεμις Μ. 
2023Διαμεσική αφήγηση και συμμετοχική παραγωγή κινηματογράφου και νέων μέσων, στην εποχή του Web3Δεληνικόλας, Δημήτρης Ν. 
2007Διαφοροποίηση των τρόπων νοηματοδότησης των οπτικών αντιλημμάτων στις εικαστικές και στις επικοινωνιακές εικόνεςΚορομηλάς, Ηλίας Ε.