Διαδικτυακή διαφήμιση και κατασκευή τουριστικών προορισμών: η περίπτωση του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού

Περίληψη

Η έρευνα αυτή κάνει λόγο για μια στροφή στη σηματοδότηση της Ελλάδας ως (τουριστικού) προορισμού. Αφηγείται το πέρασμα από τις δεκαετίες όπου η τουριστική αφίσα ήταν το μόνο εργαλείο προώθησης, τα χρόνια όπου οι έντυπες καταχωρίσεις διαδέχτηκαν την αφίσα μέχρι την εποχή κατά την οποία η ανάρτηση στο διαδίκτυο έγινε το σημειωτικό, πολυτροπικό σύνολο που δημιουργεί την αίσθηση «Ελλάδα» και τη στέλνει στον κόσμο. Έτσι βλέπουμε πώς η αφίσα (poster) έγινε ανάρτηση (post) και ταυτόχρονα παρακολουθούμε πώς αλλάζει συνολικά το τοπίο προβολής της χώρας, πώς η κατασκευή διαφημιστικού ειδώλου προορισμού (destination branding) γίνεται διαδικτυακή και πώς μια διαδικτυακή πύλη ούσα εικονική θέλγει πραγματικούς επισκέπτες – μέσω της επίσκεψης στην ιστοσελίδα www.visitgreece.gr. Υιοθετούνται: (1) Η κοινωνική σημειωτική, (2) η κατασκευή του διαφημιστικού ειδώλου προορισμού, και (3) η πιρσιανή σημειωτική. Με τη βοήθεια των επιμέρους θεωρητικών εργαλείων, όπως η πολυτροπική ανάλυση λόγου και ο τουριστικό ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This research is about Greece shifting (semiotically) from the offline to the online world as it builds its unique image and reposition itself in the new digital landscape. This thesis presents a detailed study of the material from tourism posters to traditional tourism campaigns, which pave the way for the online advertising of Greece, and the efforts made on the part of the Greek National Tourism Organisation (henceforth: GNTO) to launch websites and to create new branded content; to participate in a virtual dialogue with the country’s followers and friends; to make successful use of the imagery of Greece—as social media platforms facilitate the sharing of photos; to capture the momentary experiences of tourists in a microblogging post. We witness the process by which the content created by the GNTO copywriters becomes a post (from a tourism poster), creating a multimodal ensemble designed to lure potential visitors through the www.vivitgreece.gr portal and onto its social media plat ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/44238
ND
44238
Εναλλακτικός τίτλος
Online advertising and tourism destination branding: the case of the Greek National Tourism Organisation
Συγγραφέας
Βάζου, Έλλη Αθανάσιος
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Οικονομικών και Πολιτικών Επιστημών. Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ
Εξεταστική επιτροπή
Πολίτης Περικλής
Τσουρβάκας Γεώργιος
Στάμου Αναστασία
Κουρδής Ευάγγελος
Ζαντίδης Ευριπίδης
Βαμβακάς Βασίλης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
ΜΜΕ και Επικοινωνίες
Λέξεις-κλειδιά
Branding προορισμών; Διαδικτυακή προβολή Ελλάδας; Τουριστικός λόγος; Διαδικτυακός λόγος; Πολυτροπική ανάλυση λόγου; Κοινωνική σημειωτική; Σημειωτικές διεργασίες του Peirce; Πυραμίδα Maslow; Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
427 σ., εικ., πιν., σχημ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:Creative Commons Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα