Ημερομηνία | Τίτλος | Συγγραφέας | Κείμενο Διατριβής |
2011 | Συνεχιζόμενη εκπαίδευση των εκπαιδευτικών και διδασκαλία: η διερεύνηση της σχέσης μεταξύ των επιστημολογικών πεποιθήσεων για τη διδασκαλία και μάθηση και της διδακτικής πράξης | Γκρίτζιος, Βάιος Α. | |
2021 | Σύνθεση τριλογίας παιδικού μιούζικαλ με θεματικό άξονα τον χρόνο (παρελθόν-παρόν-μέλλον) | Μέριανου, Αλεξάνδρα Ι. | |
2005 | Σύσταση και δόμηση μοντέλου επανεκπαίδευσης παιδιών με δυσχέρειες μάθησης κατά την προσχολική ηλικία | Αναγνωστοπούλου, Αρετή Ν. | |
2017 | Συστήματα απτών διεπαφών χρήστη και ανάπτυξη της αίσθησης του αριθμού με μικρά παιδιά: η παιδαγωγική μελέτη σχεδιασμού του AddOnTable | Χαλιαμπάλιας, Ρίζος Ζ. | |
2011 | Συστήματα διαχείρισης μάθησης(LMS) στη συνεχή εκπαίδευση - κατάρτιση: ανάπτυξη πολυμεσικής εφαρμογής για εργαζόμενους σε πολύγλωσσα και επικίνδυνα εργασιακά περιβάλλοντα | Καρακατσάνης, Κωνσταντίνος Δ. | |
2011 | Συστήματα διαχείρισης της διαθεματικότητας στην ελληνική υποχρεωτική εκπαίδευση | Τριανταφύλλου, Ανδρέας Ν. | |
2020 | Συστήματα συστάσεων στην εξ΄ αποστάσεως εκπαίδευση: σχεδίαση, ανάπτυξη και αξιολόγηση συστήματος συστάσεων, ενσωματωμένο σε σύστημα διαχείρισης μαθησιακών δραστηριοτήτων με σκοπό την υποστήριξη του μαθησιακού σχεδιασμού στην ηλεκτρονική μάθηση | Κάργα, Σουλτάνα Α. | |
2011 | Συσχέτιση καινοτομίας και διαχειρίσεως γνώσεως: ο ρόλος της διάχυσης γνώσεως στην καινοτομία των επιχειρήσεων: η περίπτωση των κυπριακών επιχειρήσεων - εμπειρική μελέτη | Γιαννής, Γεώργιος Κ. | |
2011 | Συσχέτιση των στάσεων των εκπαιδευτικών των διαπολιτισμικών γυμνασίων προς τους αλλόγλωσσους μαθητές τους και των πρακτικών που εφαρμόζουν κατά τη διδασκαλία της νεοελληνικής γλώσσας | Βόντσα, Βασιλική Γ. | |
2018 | Συσχέτιση των Τ.Π.Ε. με τις θεωρίες μάθησης κατά την εφαρμογή τους στη μαθησιακή διαδικασία στην Α/θμια και Β/θμια εκπαίδευση στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα | Νεοφώτιστος, Βασίλειος Γ. | |
2020 | Σχεδιάζοντας μαθησιακά περιβάλλοντα για την ανάπτυξη των δεξιοτήτων λεκτικού και οπτικού γραμματισμού | Μαρκογιαννάκη, Αικατερίνη Ε. | |
2006 | Σχεδίαση interfaces για εκπαιδευτικές εφαρμογές υπερμέσων και πολυμέσων | Λαδιάς, Αναστάσιος Ν. | |
2013 | Σχεδίαση αλληλεπιδραστικών μαθημάτων διαδικτυακής εκπαίδευσης με αξιοποίηση σχεδιαστικών χναριών | Κατσαμάνη, Μαρία Ε. | |
2013 | Σχεδίαση, ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση ενός 3d εικονικού περιβάλλοντος συνεργατικής μάθησης για τη διδασκαλία των μαθηματικών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση | Μπούτα, Χαρίκλεια Γ. | |
2016 | Σχεδίαση, ανάπτυξη και εφαρμογή αλγορίθμων υπολογιστικής νοημοσύνης σε προβλήματα εύρεσης βέλτιστου ωρολογίου προγράμματος σε σχολεία δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης (school timetabling) και χρονοπρογραμματισμού (scheduling) | Τασσόπουλος, Ιωάννης Ξ. | |
2011 | Σχεδίαση εκπαιδευτικού υλικού υπερμεσικών κόμικς από μαθητές με βάση τις μαθησιακές τους προτιμήσεις | Βασιλικοπούλου, Μαριάνθη Ι. | |
2020 | Σχεδίαση και ανάπτυξη ρομπότ κοινωνικής αρωγής, κατάλληλου για ρόλο διαμεσολαβητή σε παιδιά με διαταραχές στην ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων: εφαρμογή σε δραστηριότητες με παιδιά φάσματος αυτισμού | Πλιάσα, Σοφία Φ. | |
2023 | Σχεδίαση και ανάπτυξη του πρωτότυπου μουσικού εκπαιδευτικού λογισμικού Synth4kids και αξιοποίησή του στη «Θεωρία της μουσικής» της ωδειακής εκπαίδευσης στην Ελλάδα | Μυγδάνης, Ιωάννης Α. | |
2016 | Σχεδίαση και αξιολόγηση αρχιτεκτονικής για την ευέλικτη υποστήριξη της συνεργασίας στο διαδίκτυο: τεχνολογική και εκπαιδευτική προσέγγιση | Μαγνήσαλης, Ιωάννης Δ. | |
2011 | Σχεδίαση, υλοποίηση και αξιολόγηση εκπαιδευτικών δραστηριοτήτων με εκπαιδευτικό λογισμικό στη διδασκαλία της γλώσσας σε μαθητές με μαθη... | Ξάνθη, Στυλιανή Β. | |