Σχεδίαση και ανάπτυξη του πρωτότυπου μουσικού εκπαιδευτικού λογισμικού Synth4kids και αξιοποίησή του στη «Θεωρία της μουσικής» της ωδειακής εκπαίδευσης στην Ελλάδα

Περίληψη

Οι τεχνολογικές εξελίξεις των τελευταίων ετών επαναπροσδιορίζουν συνεχώς τις μορφές που τα άτομα έρχονται σε επαφή με τη μουσική, διαμορφώνοντας νέες προοπτικές μουσικής έκφρασης, αλληλεπίδρασης και μάθησης. Τα παιδιά μεγαλώνουν σε ένα περιβάλλον που διευρύνει καθημερινά τις μουσικές εμπειρίες και προτιμήσεις. Οι αντιλήψεις για τη μουσική πράξη αποκτούν νέα νοήματα μέσα από τη χρήση των ψηφιακών μέσων, δημιουργώντας, παράλληλα, προκλήσεις για τη μουσική παιδαγωγική. Οι ταχείες αυτές εξελίξεις έχουν οδηγήσει στη σχεδίαση ψηφιακών μαθησιακών περιβαλλόντων και εκπαιδευτικών λογισμικών προσανατολισμένων σε ένα πλαίσιο ριζικά διαφορετικό από το συμβατικό. Ωστόσο, η ωδειακή εκπαίδευση δε φαίνεται να ευθυγραμμίζεται με το ψηφιακό συμφραζόμενο και τις σύγχρονες τάσεις στο πεδίο «μουσική, εκπαίδευση, τεχνολογία», δίνοντας έμφαση σε διδακτικά μοντέλα που έχουν σχεδιαστεί πριν από δεκαετίες, χωρίς να περιλαμβάνουν ψηφιακές τεχνολογίες στο περιεχόμενο. Σκοπός της παρούσας έρευνας αποτέλεσε η ανάλυ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The technological developments of recent years are constantly redefining the ways in which people come into contact with music, shaping new perspectives of musical expression, interaction, and learning. Children grow up in an environment broadening their musical experiences and preferences. In this context, musical praxis acquires new meanings through the use of digital media, creating, at the same time, challenges for music education. These rapid developments have led to the design of digital learning environments and educational software, emerging an instructional framework radically different from the conventional one. However, in Greece, conservatoire settings do not seem to align with the digital educational context and current trends in the “music, education, technology,” emphasizing teaching models designed decades ago without including emerging technologies. The purpose of this research was the analysis of the design and development of the original musical educational software ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/54483
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/54483
ND
54483
Εναλλακτικός τίτλος
Design and development of the original musical educational software Synth4kids and integration in the 'Theory of Music' courses in conservatoire education in Greece
Συγγραφέας
Μυγδάνης, Ιωάννης (Πατρώνυμο: Αθανάσιος)
Ημερομηνία
2023
Ίδρυμα
Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Εξεταστική επιτροπή
Παπαζαχαρίου-Χριστοφόρου Μαρία
Χρυσοστόμου Σμαράγδα
Μελετίου-Μαυροθέρη Μαρία
Λουκά Λουκάς
Τριανταφυλλάκη Αγγελική
Βρυωνίδης Μάριος
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΤέχνες (Τέχνες, Ιστορία της Τέχνης, Ερμηνευτικές Τέχνες, Μουσική) ➨ Μουσική
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Σχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικού λογισμικού; Σχεδίαση maker movement σεναρίων; Ωδειακή εκπαίδευση; Θεωρία της μουσικής; Αξία της μουσικής εμπειρίας
Χώρα
Κύπρος
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)