Πλοήγηση στο ΕΑΔΔ ανά "Επιστημονικό πεδίο" : Γλώσσα και Λογοτεχνία
Πηγαίνετε στο:
0-9  |   A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z   |   Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
ή εισάγετε λίγα αρχικά γράμματα: 
 
Ταξινόμηση ανά:
Σε σειρά:
Αποτελέσματα/σελίδα:
ΗμερομηνίαΤίτλοςΣυγγραφέαςΚείμενο Διατριβής
2022Speech, speech modes and power relations in ancient epic: Iliad, Odyssey, Argonautica, Aeneid, MetamorphosesΧρίστου, Δέσποινα Μ.
2009The split subject of narration in Elizabeth Gaskell's first-person fictionΚουστινούδη, Άννα Σ.
2021Sprachakrobatik und hybride Identitätskonstruktionen im Werk Herta Müllers: eine interdisziplinäre Studie mit Planungsbeispielen für den fremdsprachlichen DeutschunterrichtΜαρκούδη, Χριστίνα Χ.
2019Sprachliche okologie im bereich des lernens und der valuation von fremdsprachen: die mündliche sprachprüfung als erscheinungsfeld symbolischer kompetenzΒώβου, Ευαγγελία-Έβελυν Σ.
2015Stephen King and the construction of authorship as a mass-mediated practiceΦελέκη, Δέσποινα Ν.
2002Structure sociale de la classe et role de l' enseignant de langue etrangereΦαρίνα-Γραβάνη, Λουσίλ Φ.
2011Studia geographica: Κλαυδίου Πτολεμαίου, γεωγραφική υφήγησις ΙΙΙ.11-17Πράπα, Χριστίνα
2011Studio della metodologia dell'insegnamento della lingua italiana come lingua straniera in GreciaDel Rio, Chiara G.
1997A study in decadence.: the love poetry of Ernest Dowson and C. P. Cavafy.Χαραλαμπίδου-Σολώμη, Δέσποινα
2003A study of english translations of greek cypriot poetryΠαναγιώτου, Άντης Π.
1999Le suffixe -ιά en grec moderne: la manifestation d’un degré maximal d’anthropocentricitéΕυθυμίου, Αγγελική Γ.
2000The syntax and semantics of the passive structure in english and modern greekΒασιλειάδου, Ελένη Α.
2006Tarchetti - Segur: μοίρα - γυναίκα - έρωταςΚαρυοφύλλη, Δήμητρα
2013Task dependent interlinguistic mediation performance as translanguaging practice: the use of KPG data for an empirically based studyΣταθοπούλου, Μαρία Κ.
2012Teacher development and emotions: an ICT -based reflective/collaborative approachΚαραγιάννη, Ευαγγελία Χ.
2007The teaching of the polysemous verbs 'make' and 'do' to greek learners of english: a cognitive linguistic approachΤουπλικιώτη, Σοφία Μ.
1991THE TEMPORAL, ASPECTUAL AND PRAGMATIC FUNCTIONS OF THE PERFECT IN MODERN GREEKΨάλτου-Τζόυσυ, Αγγελική
2002Temporalite du recit dans madame BovaryΚαρρά, Ιωάννα-Αφροδίτη Κ.
2006Le temps chez Jean-Jacques RousseauΣιδηροπούλου, Ουρανία Δ. 
2008Le temps dans la tragedie francaise du XVIIIe siecleΤαμπάνογλου, Παρασκευή Β.