Η διδασκαλία των πολύσημων ρημάτων 'make' και 'do' στους έλληνες ομιλητές: μια γνωστική προσέγγιση
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/24379
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/24379
ND
24379
Εναλλακτικός τίτλος
The teaching of the polysemous verbs 'make' and 'do' to greek learners of english: a cognitive linguistic approach
Συγγραφέας
Τουπλικιώτη, Σοφία Μιλτιάδης
Ημερομηνία
2007
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Τσιμπλή Ιάνθη-Μαρία
Αθανασιάδου Αγγελική
Ματθαιουδάκη Μαρίνα
Ψάλτου-Τζόυσυ Αγγελική
Τρύφωνα-Αντωνοπούλου Νιόβη-Αγγελική
Αναστασιάδη-Συμεωνίδη Άννα
Αγαθοπούλου Ελένη
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες
Γλώσσα & Λογοτεχνία
Λέξεις-κλειδιά
Πολυσημία; Ομωνυμία; Γνωστική προσέγγιση; Διδακτική
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
[xiv], 305 σ., εικ.