Αρχική
Πλοήγηση
Επιστημονικό πεδίο
Ημερομηνία
Συγγραφέας
Χώρα
Γλώσσα
Ίδρυμα
Σχετικά με το ΕΑΔΔ
Κατάθεση Διατριβής
Συχνές Ερωτήσεις
Κέντρο Υποστήριξης Χρηστών
Επικοινωνία
Ανοικτά Δεδομένα
Είσοδος
Εγγραφή
Ξέχασα τον κωδικό
A-
A0
A+
|
EN
Αποτελέσματα αναζήτησης
για
Αποτελέσματα/σελίδα
5
10
15
20
25
30
35
40
45
50
55
60
65
70
75
80
85
90
95
100
Ταξινόμηση ανά
Συνάφεια
Τίτλος
Ημερομηνία
Σε σειρά
Αύξουσα
Φθίνουσα
Αποτελέσματα για 101-110 από 1109
Ημερομηνία
Τίτλος
Συγγραφέας
Κείμενο Διατριβής
2017
Learning regular languages over large alphabets
Μένς, Ειρήνη-Ελευθερία Ι.
2022
Η δημιουργικότητα στη συνεργατική διασκευή ψηφιακών δομημάτων των σχολικών βιβλίων για τα μαθηματικά ως ¨παράθυρο¨ για την επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών μαθηματικών
Διαμαντίδης, Δημήτριος Ι.
2024
Path and cycle hitting problems: algorithms and complexity
Τζίμας, Σπυρίδων Π.
2024
Σύνδεση γενικής δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης και χώρων εργασίας: μεθοδολογική προσέγγιση για την ενσωμάτωση της επαγγελματικής ετοιμότητας: μελέτη περίπτωσης για τις θετικές επιστήμες
Αργύρη, Παναγιώτα Σ.
1989
ΣΥΜΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΦΩΤΟΒΑΡΥΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΕΝΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΤΡΙΩΝ ΣΩΜΑΤΩΝ
Ράγγος, Όμηρος
1986
ΗΜΙΠΡΩΤΕΣ ΑΛΓΕΒΡΕΣ BANACH
Κατσέλη-Τσίτσα, Νέλλη Μ.
1986
ΠΡΩΤΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΚΑΙ ΚΥΚΛΟΤΟΜΙΑ-ΠΡΩΤΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΤΗΣ ΜΟΡΦΗΣ Χ + (Χ+1)
Τσαγκάρης, Παναγιώτης Γ.
2003
Η ποιοτική θεωρία των διαφορικών εξισώσεων του Sophus Lie: ιστορικές και διδακτικές ερευνητικές προσεγγίσεις και σύγχρονες προεκτάσεις στα θεωρητικά μαθηματικά
Αλεξέλλης, Αθανάσιος
1995
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΟΡΙΖΟΥΣΑΣ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΩΝ AUGUSTIN-LOUIS CAUCHY (1789-1857) ΚΑΙ HERMAN GUNTHER GRASSMANN (1809-1877).
Τοκμακίδης, Αναστάσιος
2000
Σχολική υποεπίδοση στα Μαθηματικά και ενισχυτική διδασκαλία: σχολικές δυσκολίες, η διαπραγμάτευση του νοήματος και η διδασκαλία στρατηγικών
Μπάρμπας, Γεώργιος Σ.
προηγούμενη
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
επόμενη