ΕΠΙΣΤΗΜΟΛΟΓΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ:Η ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΤΟΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΜΑΘΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΝΝΟΙΑΣ ΤΗΣ ΕΝΕΡΓΕΙΑΣ
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/9899
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/9899
Εναλλακτικός τίτλος
EPISTEMOLOGICAL AND DIDACTIC DIMENSIONS OF THE CURRICULLUM CONSTRU- CTION PROCESSES:THE CASE OF THE DIDACTIC TRANSPOSITION AND LEARNING THE ENERGY CONCEPT
Συγγραφέας
ΚΟΛΙΟΠΟΥΛΟΣ, ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
Ημερομηνία
1997
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών. Εργαστήριο Πειραματικής Ψυχολογίας της Εκπαίδευσης και Διδακτικής των Επιστημών
Εξεταστική επιτροπή
Πατέλλη Ιόλη
Ραβάνης Κωνσταντίνος
Μπαλτάς Αριστείδης
Παπαμιχαήλ Ιωάννης
Κουλαϊδης Βασίλης
Γεωργαλάς Χρήστος
Φωτεινός Δημήτριος
Λέξεις-κλειδιά
Διδακτική φυσικών επιστημών; ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ; Εκπαίδευση; Ενέργεια
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
395 σ.