Αντιλήψεις των μαθητών της Α΄ Λυκείου για την έννοια της τριβής, τους νόμους της και το ρόλο της στη σχετική μεταφορική και περιστροφική κίνηση: πρόταση για εποικοδομητική διδακτική παρέμβαση σε ένα συνεργατικό περιβάλλον μάθησης και διδασκαλίας
Περίληψη
Σκοπός της διατριβής ήταν αρχικά, η διερεύνηση των εναλλακτικών αντιλήψεων των μαθητών για την έννοια της
Αντιλήψεις των μαθητών της Α΄ Λυκείου για την έννοια της τριβής, τους νόμους της και το ρόλο της στη σχετική μεταφορική και περιστροφική κίνηση: πρόταση για εποικοδομητική διδακτική παρέμβαση σε ένα συνεργατικό περιβάλλον μάθησης και διδασκαλίας
Περίληψη
Σκοπός της διατριβής ήταν αρχικά, η διερεύνηση των εναλλακτικών αντιλήψεων των μαθητών για την έννοια της
Αντιλήψεις των μαθητών της Α΄ Λυκείου για την έννοια της τριβής, τους νόμους της και το ρόλο της στη σχετική μεταφορική και περιστροφική κίνηση: πρόταση για εποικοδομητική διδακτική παρέμβαση σε ένα συνεργατικό περιβάλλον μάθησης και διδασκαλίας
Περίληψη
Σκοπός της διατριβής ήταν αρχικά, η διερεύνηση των εναλλακτικών αντιλήψεων των μαθητών για την έννοια της τριβής, τους νόμους της και το ρόλο της στη σχετική κίνηση και, στη συνέχεια, η μελέτη (σχεδιασμός, εφαρμογή και αξιολόγηση) μιας διδακτικής προσέγγισης του γνωστικού αυτού περιεχομένου. Το θεωρητικό πλαίσιο της έρευνας αποτέλεσε ο κοινωνικός κονστρουκτιβισμός συνδυασμένος με την ομαδοσυνεργατική διδασκαλία και μάθηση. Στο πλαίσιο αυτό, σχεδιάσαμε διδακτικά-μαθησιακά έργα που βασίζονταν στις εναλλακτικές ιδέες των μαθητών (εργαστηριακές δραστηριότητες, problem solving, αναλογίες, μοντέλο της «βούρτσας», εννοιολογικοί χάρτες, τεχνική των «fragmented diagrams» και συζήτηση σε ομάδες). Επιπλέον, η διδακτική ακολουθία περιελάμβανε τη διδασκαλία της φύσης της τριβής σε μικροσκοπικό επίπεδο και τις βασικές έννοιες της σχετικής κίνησης, προκειμένου να γίνει κατανοητός ο ρόλος της τριβής στη σχετική κίνηση. Το δείγμα αποτέλεσαν 259 μαθητές Α΄ Λυκείου από 5 σχολεία διαφορετικών περιοχών της ...
Αντιλήψεις των μαθητών της Α΄ Λυκείου για την έννοια της τριβής, τους νόμους της και το ρόλο της στη σχετική μεταφορική και περιστροφική κίνηση: πρόταση για εποικοδομητική διδακτική παρέμβαση σε ένα συνεργατικό περιβάλλον μάθησης και διδασκαλίας
Περίληψη
Σκοπός της διατριβής ήταν αρχικά, η διερεύνηση των εναλλακτικών αντιλήψεων των μαθητών για την έννοια της
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.





