Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΧΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ

Περίληψη

ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑ ΠΟΥ ΑΡΘΡΩΝΕΙ ΤΟ ΜΑΚΡΟΕΠΙΠΕΔΟ ΜΕ ΤΟ ΜΙΚΡΟΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΙ ΕΠΙΜΕΝΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΕΝΝΟΙΩΝ ΚΑΙ ΟΡΩΝ ΕΠΙΚΑΙΡΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ ΠΟΥ ΒΑΠΤΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΕΜΝΟΥΝ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΜΙΑ ΠΟΙΟΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ. Η ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ ΠΕΡΝΑΕΙ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ, ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ ΟΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΩ ΠΑΙΡΝΩ ΤΟ ΡΙΣΚΟ ΝΑ ΞΕΠΕΡΑΣΩ ΤΑ ΟΡΙΑ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΜΟΥ ΣΑΝ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΟΜΑΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΠΟΥ ΑΣΚΟΥΝΤΑΙ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΜΑΘΗΤΗ, ΤΙΣ ΤΙΘΑΣΕΥΩ. ΑΛΛΑΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΜΟΙΡΑΣΤΩ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΤΑΙΡΟΥΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ. ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΣΗΣ ΤΟ ΝΑ ΜΕΤΑΔΙΔΕΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ; ΠΩΣ ΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΤΟ ΕΝΑΜΕ ΤΟ ΑΛΛΟ; ΚΙ ΑΚΟΜΗ ΠΩΣ ΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΘΕΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΝΟΗΜΑ; Η ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ ΕΧΕΙ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΜΙΑ ΣΧΕΣΗ. Η ΣΧΕΣΗ ΕΝΕΧΕΙ ΑΝΤΙΦΑΣΕΙΣ, Ο ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗΣ ΤΙΣ ΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΠΩΣ; Η ΕΡΕΥΝΑ ΕΔΕΙΞΕ ΠΩΣ Η ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΣΗ ΑΝΑΔΕΙΚΝΥΕΙ ΠΟΛΛΑΠΛΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ. ΕΔΕΙΞΕ ΠΩΣ Ο Ε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THE TITLE INDICATES THE CENTRE OF THE INTEREST OF OUR RESEARCH. SCHOOLS ARE TRAVERSED BY CONTRADICTIONS AND THE TEACHER AS OF HIS POSITION AND ACTIVITIES BECOMES A MEDIATOR. BUT HE BECOMES SO, THROUGH HIS RELATIONS IN THE SECONDARY SCHOOL HE TEACHES. THIS RESEARCH HAS BEEN CARRIED OUT IN THE SECONDARY SCHOOLS IN GREECE. WE TRY TO EXPLAIN PRECISELY WHAT A TEACHER IS AND HOW HE HANDLES THE CONTRADICTIONS HE ENCOUNTERS. WE DOUBT THE THEORIES OF REPRODUCTION UP TO THE POINT THAT THESE DO NOT STIMULATE STRUGGLE, DO NOT SPEAK ABOUT THE RELATIVEFREEDOM OF THE ACTOR AND DO NOT ASK TO UNDERSTAND HOW SOCIAL HISTORY AND PERSONAL HISTORY ARE CONSTRUCTED AND CROSSED; YET ALWAYS RECOGNISING REPRODUCTION AS A STATISTIC FACT AND ADMITTING THAT THERE EXISTS INEQUALITY IN SCHOOLS. THECHALLENGE OF EFFICACY AS WELL AS INDIVIDUAL PRACTICES IN RUPTURE WITH A CONFORMIST IDEOLOGY CAN PLAY AN IMPORTANT ROLE IN OVERCOMING CONTRADICTIONS IN SPITE OF THE RISK OF RECREATION OF NEW ONES. WE TAKE CON ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/8624
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/8624
ND
8624
Εναλλακτικός τίτλος
L'ENSEIGNANT MEDIATEUR ET SES RAPPORTS A L'ECOLE EN GRECE
Συγγραφέας
Γιαννακάκη, Πασχαλιά
Ημερομηνία
1996
Ίδρυμα
France. Universite Vincennes Saint Denis - Paris 8
Εξεταστική επιτροπή
BAUTIER ELISABETH
BOURDONCLE RAYMOND
CHARLOT BERNARD
CROS FRANCOISE
Λέξεις-κλειδιά
ΑΛΛΗΛΟΔΡΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ; Γνώση; Εκπαίδευση; ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΗΤΗΣ; Παιδαγωγική
Χώρα
Γαλλία
Γλώσσα
Αγγλικά
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)