Η αξιολόγηση του εκπαιδευτικού τριτοβάθμιας εκπαίδευσης από το φοιτητή: πρόταση εργαλείου συλλογής πληροφοριών

Περίληψη

Η έρευνα αφορά τις μεταβλητές που ορίζουν την ικανότητα του εκπαιδευτικού τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Πιο συγκεκριμένα διερευνήθηκε η ισχύς της πρότασης του I. King με σκοπό να δημιουργηθεί φόρμα συλλογής πληροφοριών που θα μπορεί να συμπληρωθεί από τους φοιτητές μέσω του διαδικτύου. Η προτεινόμενη φόρμα περιλαμβάνει τέσσερις ομάδες κριτηρίων. Αποτελεσματικότητα, μαθησιακή διαδικασία, ενδιαφέρον, επαγγελματικό προφίλ.

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Most of the recent literature on the evaluation of instructional effectiveness has underlined the need for an informative and reliable method (Aleamoni, 1999). There are many proposals about the way someone can attain the collection of data, which can base the decisions related to the function of the evaluation. But the fact is that the most common source in the universities of the world is the students (Fresko & Nasser, 2001). The student ratings have become synonymous with the evaluation of instructor and instruction. In Greece, the university teacher evaluation remains a point of arguments. In such a climate, the discussion for student ratings of instructors seems absurd. However, the new legislations about universities evaluation propose the direct student evaluation of teachers. Maybe the question is not whether the students can judge their teachers, but in what way we can collect valid and reliable information, about teacher’s performance. This study investigated the opinions of ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/14724
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/14724
ND
14724
Εναλλακτικός τίτλος
University student ratings of instructors: proposal of a rating form
Συγγραφέας
Βεντούρης, Αντώνιος (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2006
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Γαλλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Τσοπάνογλου Αντώνιος
Παπαδημητρίου Ιωάννης
Συμεωνίδου-Χρηστίδου Αριστέα-Νικολέτα
Βαρσακέλης Χρήστος
Μητράκος Δημήτριος
Πετρίδου Ευγενία
Αντωνοπούλου-Τρύφωνα Νιόβη-Αγγελική
Τοκατλίδου Βάσω
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΆλλες Κοινωνικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά
Αξιολόγηση εκπαιδευτικού; Ηλεκτρονική φόρμα αξιολόγησης; Κριτήρια; Ορίζουσες; Αξιολογική κρίση φοιτητών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
290 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)