Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΑΝΤΙΛΗΠΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ. ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΔΕΙΚΤΩΝ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗΣ ΕΠ...

Περίληψη

Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΟΧΗΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟ ΕΠΑΡΚΟΥΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΠΛΟΚΗ ΚΑΙ ΔΥΣΚΟΛΗ ΕΡΓΑΣΙΑ. ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ Ο ΕΛΕΓΧΟΣ ΑΥΤΟΣ ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ "ΑΝΤΙΛΗΠΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ". ΜΕ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΑΡΑΜΕΤΡΩΝ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣΑΥΤΗΣ ΚΑΘΟΡΙΖΕΤΑΙ ΕΝΑ ΝΕΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ, Η "ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ". ΜΕ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΓΕΘΟΥΣ ΑΥΤΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΕΝΑ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΤΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΟΣΟ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΑΥΤΟΥ. ΕΠΙΣΗΣ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΗ ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΗ ΜΕΘΟΔΟΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΑΝΤΙΛΗΠΤΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΟΥ ΣΤΗΡΙΖΕΤΑΙ ΣΕ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ (ΟΧΙ ΔΟΚΙΜΑΣΤΙΚΩΝ) ΚΛΗΣΕΩΝ. ΚΑΙ Η ΜΕΘΟΔΟΣ ΑΥΤΗ ΑΦΟΡΑ ΤΟΣΟ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΕΞΕΛΙΣΣΟΜΕΝΗ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΤΗ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΤΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ. ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ ΣΥΓΚΡΙΝΟΝΤΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΜΕΘΟΔΟΙ ΚΑΙ ΕΞΑΓΕΤΑΙ ΤΟ ΣΥΜΠΕΡ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THE CONTROL OF THE PROVISION BY A TELEPHONE ADMINISTRATION OF ADEQUATE QUALITY OF SERVICE IS A VERY COMPLEX WORK. IN THE DISSERTATION THE PROBLEM IS FACED BYTHE USE OF THE "OBSERVED QUALITY OF SERVICE" FOR SERVICES OVER THE TELEPHONE NETWORK. BY ANALYZING THE PARAMETERS OF THE OBSERVED QUALITY OF SERVICE. A NEWQUALITY FIGURE IS SET. THE FIGURE OF "QUALITY OF TELEPHONE COMMUNICATIONS" ASEXPLAINED THE OBSERVED QOS DEPENDS EXCLUSIVELY ON THIS FIGURE. BY THE USAGE OF THIS FIGURE A PRACTICAL SYSTEM OF CONTROLLING THE QOS FOR SERVICES VIA THE TELEPHONE NETWORK IS SET, BOTH FOR TODAY'S AND FOR THE NEW COMING KIND OF NETWORK. INSTEAD OF USING THE "QUALITY OF COMMUNICATIONS" ANOTHER METHOD OF CHECKING THE OBSERVED QOS IS PROPOSED. THIS METHOD WHICH DEPENDS ON DATA OF LIVE TRAFFIC REFERS TO TODAYS AND TO THE NEW COMING KIND OF NETWORK. AT LAST THE TWO METHODS OF CHECKING THE OBSERVED QOS ARE COMPARED.
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/7919
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/7919
Εναλλακτικός τίτλος
THE OBSERVED QUALITY OF SERVICE FOR SERVICES OVER THE TELEPHONE NETWORK. TELEPHONE QUALITY INDICES DEFINITION FOR COUNTRY SUBSCRIBERS
Συγγραφέας
ΜΠΙΛΛΗΣ, ΕΥΡΙΠΙΔΗΣ
Ημερομηνία
1996
Ίδρυμα
Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο (ΕΜΠ). Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών και Μηχανικών Υπολογιστών
Εξεταστική επιτροπή
ΠΡΩΤΟΝΟΤΑΡΙΟΣ ΕΜΜΑΝΟΥΗΛ
ΣΤΑΣΙΝΟΠΟΥΛΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΑΦΡΑΤΗ ΦΩΤΩ
ΣΥΚΑΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ
ΑΝΑΓΝΩΣΤΟΥ ΜΙΛΤΙΑΔΗΣ
ΘΕΟΛΟΓΟΥ ΜΙΧΑΗΛ
ΒΕΝΙΕΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Επιστημονικό πεδίο
Μηχανική & Τεχνολογία
Επιστήμες Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού & Μηχανικού Η/Υ
Λέξεις-κλειδιά
ΑΝΤΙΛΗΠΤΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ; ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ; ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ; ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑ; ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά