Τα ανοικτά e-learning επιμορφωτικά προγράμματα των πανεπιστημίων για εκπαιδευτικούς δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Περίληψη

Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας και του διαδικτύου με τις λεγόμενες Web 2.0 υπηρεσίες τα τελευταία 20 έτη έχει οδηγήσει σε σημαντική διαφοροποίηση του εκπαιδευτικού εποικοδομήματος συντελώντας σε σημαντικό βαθμό στη μετάβαση από τη διδασκαλία στη μάθηση. Την ίδια στιγμή, όμως, το Ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα αγνοεί σε σημαντικό βαθμό αυτές τις εξελίξεις βασισμένο σε σταθερές και διδακτικά βιβλία που προϋπήρχαν της εποχής αυτής. Σε αυτό το πλαίσιο οι κοινωνικές και οικονομικές εξελίξεις που συντελέστηκαν τα τελευταία χρόνια με θρυαλλίδα την COVID-19 εποχή απέβησαν καταλυτικές για την αλλαγή παραδείγματος και την αντιμετώπιση των προβληματισμών που ανέκυψαν. Ο ρόλος του εκπαιδευτικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (ΔΕ) σε αυτό το συνεχώς διαμορφούμενο περιβάλλον θεωρείται καθοριστικός και θα μπορούσε αυτός να βοηθηθεί στο λειτούργημά του από την πολιτεία. Αντί αυτού η επαγγελματική του ανάπτυξη επαφίεται αποκλειστικά στον ίδιο. Η παρούσα Διατριβή φιλοδοξεί να απαντήσει σε αυτούς τους προβ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The rapid development of technology and the internet with the so-called Web 2.0 services in the last 20 years has led to a considerable alteration of the way education is structured contributing, to a great extent, to the transition from teaching to learning. Simultaneously, however, Greek educational system seems not to considerably have taken heed of these developments, based as it is on constants and textbooks that preexisted that era. Within this context, social and economic developments having taken place in recent years with COVID-19 period as a catalyst, have turned out tο play a decisive role in the change of paradigm and the handling of the problems arisen. Secondary Education (SE) Teacher’s role in this constantly changing environment is deemed to be highly important and teachers could get aid from State Authorities in their vocation. Instead, it is exclusively up to a SE Teacher to see to his/her own professional development. The dissertation in consideration aspires to answ ...
περισσότερα
Η διατριβή αυτή δεν είναι ακόμα διαθέσιμη ηλεκτρονικά
DOI
10.12681/eadd/57708
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/57708
ND
57708
Εναλλακτικός τίτλος
The open e-learning training programs of the universities for secondary education teachers
Συγγραφέας
Κάππας, Σπυρίδων (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Οικονομικών Επιστημών και Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Διαχείρισης Πολιτισμικού Περιβάλλοντος και Νέων Τεχνολογιών
Εξεταστική επιτροπή
Τσώλης Δημήτριος
Κουκόπουλος Δημήτριος
Στυλιαράς Γεώργιος
Μπεληγιάννης Γρηγόριος
Παπαϊωάννου Εύη
Γιωτόπουλος Κωνσταντίνος
Σιούτας Σπυρίδων
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΆλλες Ανθρωπιστικές Επιστήμες ➨ Ανθρωπιστικές επιστήμες, διεπιστημονική προσέγγιση
Λέξεις-κλειδιά
Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών ΔΕ; Ανεστραμμένη τάξη; Ανοικτοί εκπαιδευτικοί πόροι; Ανοικτά ακαδημαϊκά μαθήματα; Μαζικά ανοικτά διαδικτυακά μαθήματα (ΜΑΔΜ)
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.