Η αξιοποίηση εργαλείων ΤΠΕ σε Ελληνικά και Ρωσικά πανεπιστήμια

Περίληψη

Εισαγωγή. Η μελέτη της χρήσης εργαλείων ΤΠΕ στην εκπαίδευση είναι σημαντική για πολλούς λόγους. Πρωτίστως, συμβάλλει στη παροχή πληροφοριών για την εκπαιδευτική διαδικασία. Η κατανόηση του τρόπου με τον οποίο οι ΤΠΕ χρησιμοποιούνται σε εκπαιδευτικά περιβάλλοντα με διαφορετικά πολιτιστικά πλαίσια, επιτρέπει τον εντοπισμό βέλτιστων πρακτικών και αποτελεσματικών στρατηγικών. Η ανταλλαγή πρακτικών και εμπειριών για τη χρήση των ΤΠΕ μεταξύ διαφορετικών χωρών και πολιτισμών διευκολύνει την επικοινωνία και προάγει την ενίσχυση των συνεργασιών. Η διαπολιτισμική έρευνα σχετικά με τις ΤΠΕ στην εκπαίδευση βοηθά στη διαμόρφωση μιας παγκόσμιας εκπαιδευτικής προοπτικής, επιτρέποντας τον εντοπισμό κοινών τάσεων αλλά και την μείωση των ανισοτήτων στη χρήση της εκπαιδευτικής τεχνολογίας παγκοσμίως. Αυτό ενισχύει την κατανόηση της εφαρμογής των ίδιων των τεχνολογιών στην εκπαιδευτική διαδικασία, αλλά παράλληλα βοηθά στην ανάπτυξη των πλέον αποτελεσματικών και πολιτισμικά προσαρμοσμένων μεθοδολογιών διδα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This doctoral thesis explores the multifaceted landscape of information and communication technologies (ICT) in university education, offering a comprehensive examination of foundational concepts. The research encompasses the definition of ICT, its role in education, and the intricacies of ICT tools. A thorough review of modern education frameworks, including the comparative analysis of educational systems in Greece and Russia, provides the background for an in-depth analysis. The study scrutinizes prevalent approaches to integrating ICT into the learning process via exploring interactions, learning theories, distance learning, collaborative strategies, and gamification of education. In the Results section, the thesis carries out a cross-cultural comparison focusing on the digital competences of professors in Greece and Russia, as well as the perception by the students from the two countries of distance learning and use of ICT tools in educational process. The findings reveal challenge ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/56881
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/56881
ND
56881
Εναλλακτικός τίτλος
The utilization of ICT tools in Greek and Russian universities
Συγγραφέας
Ντέγκτεβα, Αλίνα (Πατρώνυμο: Σεργκέυ)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων. Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών
Εξεταστική επιτροπή
Παγγέ Πολυξένη
Βαμβακούση Ξανθή
Πλακίτση Αικατερίνη
Σακελλαρίου Μαρία
Γκόγκας Θεμιστοκλής
Τόκη Ευγένια
Νικηφορίδου Ζωή
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνίας (ΤΠΕ); Εργαλεία ΤΠΕ; Τριτοβάθμια εκπαίδευση; Καθηγητές; Φοιτητές; Ελλάδα; Ρωσία; Ψηφιακή ικανότητα; Ψηφιακές δεξιότητες; Εκπαιδευτικά παιχνίδια
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)