Διαπολιτισμικά σχολεία στην Ελλάδα: αντιλήψεις μαθητών και εκπαιδευτικών για τη διαπολιτισμική τους ικανότητα και μελλοντικές θεωρήσεις

Περίληψη

Η διατριβή αυτή εξετάζει τις αντιλήψεις μαθητών και εκπαιδευτικών γύρω από τις πρακτικές της πολιτισμικής ένταξης σε διαπολιτισμικά σχολεία στην Ελλάδα και προσδιορίζει το βαθμό που μπορούν να λειτουργήσουν ως χώροι διαπολιτισμικής ικανότητας και κριτικής πολυπολιτισμικότητας. Στοχεύει να τονίσει την ευκαιρία που έχει η Ελλάδα να προσαρμοστεί στο νέο αναδυόμενο περιβάλλον και να παρέχει διαπολιτισμική εκπαίδευση ενσωματώνοντας έναν επαναπροσδιορισμό της φύσης της κυρίαρχης κουλτούρας και να κάνει προτάσεις για το μέλλον. Συνεπώς, η έρευνα αυτή στοχεύει να καλύψει ένα κενό στη βιβλιογραφία γύρω από τo θεωρητικό υπόβαθρο της δημιουργίας των διαπολιτισμικών σχολείων στην Ελλάδα σε συσχετισμό με τις αντιλήψεις μαθητών και εκπαιδευτικών στους ακόλουθους τομείς: 1. Τις εμπειρίες τους στα διαπολιτισμικά σχολεία και πως αυτές επηρεάζουν τις αντιλήψεις τους γύρω από την ταυτότητά τους και τις ταυτότητες των άλλων. 2. Το βαθμό στον οποίο μαθητές και εκπαιδευτικοί θεωρούν ότι τα διαπολιτισμικά σχ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This thesis examines students’ and teachers’ views regarding the practices of acculturation in intercultural schools in Greece and identifies to what extent they can function as sites of developing intercultural competence and critical multiculturalism. It aims to highlight Greece's opportunity to adapt to emerging conditions and provide an education based on the principles of intercultural education, not just by promoting a dialogue between students of different backgrounds but also by incorporating a redefinition of the nature of the dominant culture and make propositions for the future. Thus, it addresses a gap in scholarship theorizing the underpinnings surrounding the establishment of intercultural schools in Greece seen in relation to students’ and teachers’ perceptions surrounding the following foci: 1. Their experiences in intercultural schools and how they affect their perceptions of their identities and the identities of others. 2. The extent to which students and teachers be ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/55840
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/55840
ND
55840
Εναλλακτικός τίτλος
Intercultural schools in Greece: students' and teachers' perceptions of their intercultural competence and future considerations
Συγγραφέας
Μωϋσίδης, Γιάννης (Πατρώνυμο: Αιμίλιος)
Ημερομηνία
2022
Ίδρυμα
King's College London. School of Education, Communication and Society
Εξεταστική επιτροπή
Tlili Anwar
Meloni Francesca
Starkey Hugh
Zmas Aristotelis
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Εκπαίδευση και Έρευνα της εκπαίδευσης
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση ➨ Επιστημονικοί τομείς της εκπαίδευσης
Λέξεις-κλειδιά
Διαπολιτισμικά σχολεία; Ελλάδα; Αντιλήψεις; Μαθητές; Εκπαιδευτικοί; Διαπολιτισμική ικανότητα; Πρόσφυγες; Μετανάστες; Διεθνής εκπαίδευση; Μελέτη περίπτωσης; Ποιοτική έρευνα; Ποικιλότητα
Χώρα
Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
πιν.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.