Η ψηφιακή διάσταση της Tate:: χρήσεις του βίντεο και η κατασκευή του μουσειακού κοινού

Περίληψη

Η συγκεκριμένη διδακτορική διατριβή είναι το αποτέλεσμα μιας εθνογραφικής μελέτη στην Tate του Λονδίνου η οποία εξετάζει πως το μουσείο σύγχρονης τέχνης αντιλαμβάνεται το «ψηφιακό» και το κοινό του μέσα από καθιερωμένες πρακτικές βίντεο και την παραγωγή του πειραματικού προγράμματος ζωντανής διαδικτυακής performance BMW Tate Live: Performance Room. Η έρευνα έγινε στα πλαίσια της υποτροφίας Collaborative Doctoral Award (Arts and Humanities Research Council, AHRC, 2011) και ήταν μια συνεργασία μεταξύ του τμήματος Arts & Creative Industries του London South Bank University και της Tate (Tate Research & Tate Media). Η έρευνα ξεκίνησε από την αναγνώριση ότι η Tate θεωρείται ένα από τα πιο ανεπτυγμένα μουσεία σύγχρονης τέχνης στην Ευρώπη όσον αφορά τις ψηφιακές εφαρμογές και το διαδικτυακό προφίλ του οργανισμού. Ταυτόχρονα, την περίοδο που ξεκίνησε η συγκεκριμένη μελέτη, η Tate βρισκόταν σε διερεύνηση ώστε να επεκτείνει τις πρακτικές παραγωγής και προγραμματισμού της σε διαδικτυακούς χώρους ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This PhD research emerges from an on-going discussion in museum studies, which recognises the effect of digital technologies on the practices of contemporary museums and on the processes of knowledge production. It is the result of a collaborative study between London South Bank University and Tate, which examines how the contemporary art museum perceives digital culture and understands its audiences under networked conditions. The research departed from a recognition that Tate’s practices of video production provide an access point to examine how the museum creates and shares cultural knowledge. By distributing its video content through online channels, the museum also participates in a digital and networked landscape and thereby connects with its audiences. In an effort to adhere to this constantly growing and evolving landscape, Tate has been exploring different ways of expanding its production and programming practices in online spaces and engaging with the audiences that inhabit t ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/55652
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/55652
ND
55652
Εναλλακτικός τίτλος
Digital Tate:: the use of video and the construction of audiences
Συγγραφέας
Ζούλη, Ιωάννα (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
London South Bank University
Εξεταστική επιτροπή
Dewdney Andrew
Rietveld Hillegonda
Walsh Victoria
Henning Michelle
Chatzichristodoulou Maria
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και ΤέχνεςΆλλες Ανθρωπιστικές Επιστήμες ➨ Πολιτιστική διαχείριση
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΆλλες Κοινωνικές Επιστήμες ➨ Πολιτισμικές μελέτες
Λέξεις-κλειδιά
Μουσείο τέχνης; Tate; Ψηφιακή κουλτούρα; Ζωντανή μετάδοση; Ψηφιακή περφόρμανς; Μουσειακό κοινό; Πρακτικές βίντεο; Πολιτιστική διαχείριση; Μουσειακές σπουδές; Πολιτισμικές σπουδές; Νέα μέσα; Εθνογραφική μέθοδος; Αναστοχαστικότητα; Ενσωματωμένη έρευνα; Ψηφιακές τεχνολογίες
Χώρα
Ηνωμένο Βασίλειο
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
εικ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.