Έρευνα της διδασκαλίας της εγκάρσιας δεξιότητας της επίλυσης προβλημάτων μέσα σε ένα περιβάλλον διδασκαλίας της Αγγλικής για ειδικούς και ακαδημαικούς σκοπούς: μια μελέτη ειδικής περίπτωσης που αφορά σε πανεπιστημιακό τμήμα εφοδιαστικής
Περίληψη
Ο κύριος στόχος της παρούσας διατριβής είναι να διερευνήσει την ένταξη της ‘εγκάρσιας’ δεξιότητας της επίλυσης προβλημάτων στα πλαίσια της διδασκαλίας των Αγγλικών σε ένα ελληνικό Πανεπιστημιακό τμήμα Logistics (τον τρόπο δηλαδή διδάσκεται από τους καθηγητές των ειδικών μαθημάτων της Διοίκησης των Συστημάτων Εφοδιασμού και βιώνεται από τους φοιτητές), σε συνδυασμό με έρευνα της φύσης της εφαρμογής αυτής της ικανότητας στον σχετικό εργασιακό χώρο, με στόχο την εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με την επιτυχή ενσωμάτωση αυτής της σημαντικής ‘ήπιας’ δεξιότητας στη διδασκαλία των Αγγλικών για Ειδικούς και Ακαδημαϊκούς Σκοπούς (ESP/EAP), δηλαδή στη διδασκαλία των Αγγλικών για τη Διοίκηση Εφοδιαστικής Αλυσίδας, (κλάδος της διδασκαλίας των Επιχειρηματικών Αγγλικών), εμπλουτίζοντας συγκεκριμένα τον σχετικό σχεδιασμό μαθημάτων Αγγλικών για Ειδικούς και Ακαδημαϊκούς Σκοπούς με αυθεντικό υλικό διδασκαλίας στα πλαίσια συγκεκριμένων και ανάλογων (προσαρμοσμένων στο συγκεκριμένο εκπαιδευτικό περιβάλλον) ...
περισσότερα
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
The main objective of this thesis is to explore the treatment of the transversal competence of problem-solving within a Greek logistics university teaching context(as addressed by subject experts and experienced by students), in conjunction with research into the application of this skill in the pertinent workplace. The aim thereof is to draw implications regarding the successful integration of this important ‘soft’ skill /’transversal’ competence within the domains of English for Specific and Academic Purposes (ESP/EAP), namely, in the teaching of English for Logistics), subsequently informing ESP/EAP course design with authentic teaching materials - in conjunction with commensurate teaching methods adjusted to the pertinent teaching context, for the students’ smooth transition from the higher education environment to their target professional situation and adult life, as well as the ESP/EAP teachers’ and students’ roles to be assumed.
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (3.06 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.