ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΤΗΣ Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ. ΔΙΕΡΕΥΝΗΣΗ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΦΥΣΙΚΗ, ΜΕΛΕΤΗ ΤΩΝ ΣΥΝΕΠΕΙΩΝ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΩΝ ΠΡΟΤΑΣΕΩΝ

Περίληψη

Η ΔΙΑΤΡΙΒΗ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΝΟΣ ΕΡΓΑΛΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΤΡΗΣΗ ΤΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΦΑΣΜΑ ΤΗΣ Α/ΘΜΙΑΣ ΚΑΙ Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ. Η ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΩΣΗΣ ΤΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΕΙ: Α) ΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΤΗΣ ΠΡΟΕΡΕΥΝΑΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΜΕΓΑΛΟ ΑΡΙΘΜΟ "ΑΝΟΙΚΤΩΝ" ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ, Β) ΤΗΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΤΩΝ ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΩΣΗ ΕΝΟΣ "ΧΑΡΤΗ" ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΤΑΣΕΩΝ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ, ΚΑΙ Γ) ΤΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ "ΚΛΕΙΣΤΩΝ" ΕΡΩΤΗΣΕΩΝ ΜΕ ΟΔΗΓΟ ΤΟΝ ΧΑΡΤΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΑΠΟΨΕΩΝ ΚΑΙ ΣΤΑΣΕΩΝ. ΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΕΦΑΡΜΟΣΤΗΚΕ ΣΕ 400 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΦΥΣΙΚΗ ΣΤΗΝ Α/ΘΜΙΑ ΚΑΙ ΣΤΗ Β/ΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. Η ΠΟΣΟΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟΥ ΕΔΕΙΞΕ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΣΤΗ ΣΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ: Α) ΤΩΝ ΑΝΔΡΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΓΥΝΑΙΚΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΤΗΣ Α/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, Β) ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THIS THESIS IS CONCERNED WITH THE CONSTRUCTION OF AN INSTRUMENT FOR MEASURING ATTITUDES OF GREEK TEACHERS TOWARDS TEACHING PHYSICS BOTH IN PRIMARY AND SECONDARY EDUCATION. THE CONSTRUCTION OF THE INSTRUMENT INCLUDED: 1) ADMINISTRATIONOF A PILOT, EXTENSIVE QUESTIONNAIRE WITH OPEN-ENDED QUESTIONS TO ELICIT A VARIETY OF POSSIBLE RESPONSES (QUALITATIVE APPROACH). 2) CONTENT ANALYSIS OF THEABOVE RESPONSES AND ARRANGEMENT OF A "MAP OF TEACHERS" VIEWS AND ATTITUDES REGARDING THE TEACHING OF PHYSICS". 3) CONSTRUCTION OF A FINAL, OBJECTIVE INSTRUMENT, BASED ON THE "MAP OF VIEWS AND ATTITUDES" (ABOVE). THE RESULTING QUESTIONNAIRE-WITH CLOSED-ENDED QUESTIONS- WAS ADMINISTERED TO 400 GREEK TEACHERS WHO TEACH PHYSICS IN PRIMARY AND SECONDARY EDUCATION. QUANTITATIVE ANALYSIS INDICATED STATISTICALLY SIGNIFICANT DIFFERENCES REGARDING ATTITUDES TOWARDS TEACHING PHYSICS: A) BETWEEN MALE AND FEMALE TEACHERS OF PRIMARY EDUCATION. B) BETWEEN PRIMARY EDUCATION TEACHERS (TEACHERS OF GENERAL ED ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/5342
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/5342
ND
5342
Εναλλακτικός τίτλος
ATTITUDES AND VIEWS OF GREEK PRIMARY AND SECONDARY EDUCATION TEACHERS, TOWARDS TEACHING PHYSICS
Συγγραφέας
Χαλκιά, Κρυσταλλία
Ημερομηνία
1995
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
ΚΩΣΤΟΠΟΥΛΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΜΑΤΘΑΙΟΥ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ
ΠΑΠΑΔΑΤΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΕΞΑΡΧΑΚΟΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ
ΒΟΣΝΙΑΔΟΥ ΣΤΕΛΛΑ
ΚΑΛΚΑΝΗΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ
ΚΟΚΚΟΤΑΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαίδευση; Διδασκαλία φυσικής; ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΔΙΔΑΣΚΟΥΝ ΦΥΣΙΚΗ; Πρωτοβάθμια εκπαίδευση; ΣΚΟΠΟΙΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΦΥΣΙΚΗΣ; ΣΤΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΓΧΕΙΡΙΔΙΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ; ΣΤΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΕΙΡΑΜΑΤΑ - ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΦΥΣΙΚΗΣ; ΣΤΑΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΤΗΣ ΦΥΣΙΚΗΣ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
595 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)