Πολιτικές ανώτατης εκπαίδευσης, διά βίου μάθηση και απασχολησιμότητα: το ευρωπαϊκό πλαίσιο και η ελληνική περίπτωση
Περίληψη
Σε ένα παγκοσμιοποιημένο περιβάλλον που χαρακτηρίζεται από συνεχείς μεταβολές, η εκπαίδευση καλείται να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο στην προσπάθεια της Ευρωπαϊκής Ένωσης να ανταποκριθεί στις προκλήσεις που δημιούργησαν η πολυδιάστατη κρίση και ακολούθως η ύφεση. Η παρούσα εργασία επιδιώκει να αποτυπώσει την εξέλιξη της ευρωπαϊκής εκπαιδευτικής πολιτικής και δη της πολιτικής για την ανώτατη εκπαίδευση, εξετάζοντας παράλληλα τόσο το ρόλο του κράτους, το οποίο βρίσκεται σε συνεχή «πίεση», όσο και των διεθνών οργανισμών, οι οποίοι αναλαμβάνουν ενεργό ρόλο στη διαμόρφωσή της. Κεντρικό σημείο της διατριβής αποτελεί η εξέλιξη των πολιτικών ανώτατης εκπαίδευσης και η σχέση τους με τη δια βίου μάθηση και την απασχολησιμότητα, όπως αποτυπώνονται στην εικοσαετή πορεία της Διαδικασίας της Μπολόνια (ΔτΜ). Παράλληλα, εξετάζεται ο βαθμός εφαρμογής των μέτρων που ελήφθησαν για την ανώτατη εκπαίδευση στην ελληνική περίπτωση, στην προσπάθεια επίτευξης των στόχων που τέθηκαν στη ΔτΜ. Επιπρόσθετα, επιχειρε ...
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
put class="form-check-input" type="checkbox" id="areTermsAccepted" name="termsAccepte
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
put class="form-check-input" type="checkbox" id="areTermsAccepted" name="termsAccepte
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.