Ισορροπημένος προσανατολισμός στην αγορά: εννοιολογική αποσαφήνιση, εμπειρική τεκμηρίωση και επίδραση στην οργανωσιακή απόδοση στον κλάδο των υπηρεσιών

Περίληψη

Ο προσανατολισμός στην αγορά αναφέρεται στον πελάτη και συνδέεται συνήθως με την οικονομική απόδοση, παρόλο που οι υπάλληλοι θεωρούνται το DNA της επιχείρησης στις υπηρεσίες. Η ανάγκη για μια εξισορρόπηση της οπτικής αυτής ανάμεσα σε πελάτες/υπαλλήλους, οικονομική/μη-οικονομική απόδοση έχει αναγνωριστεί. Η διατριβή εξετάζει την εννοιολογική αποσαφήνιση του ισορροπημένου προσανατολισμού στην αγορά, την εμπειρική τεκμηρίωση και την επίδραση στην απόδοση στον κλάδο των ξενοδοχείων. Οι υπηρεσίες τουρισμού και φιλοξενίας προσφέρονται, χάρη στις πολυάριθμες αλληλεπιδράσεις και τη συνεργασία μεταξύ στελεχών πρώτης γραμμής, στελεχών υποστήριξης και πολλαπλών «στιγμών αλήθειας» στη διαδικασία παροχής υπηρεσιών με τουρίστες και επισκέπτες.Για την επεξήγηση του μηχανισμού του ισορροπημένου προσανατολισμού στην αγορά (mirror approach), υλοποιήθηκε ένα φιλόδοξο ερευνητικό σχέδιο (πολυεπίπεδη έρευνα). Έπειτα από μια προσεκτικά σχεδιασμένη ποιοτική έρευνα, η εδραιωμένη συνεργασία με οργανισμούς στον ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The focus of market orientation rests on customers and is usually related to financial performance, although employees are considered the “heart and soul of services”, the firm’s raison d’être. The need for a balanced viewpoint between employees/customers, financial/non-financial performance has been recognized long before. The dissertation sheds light on the concept of balanced market orientation, proceeds with its empirical validation and adopts a multisource approach in an attempt to disentangle cross-level interactions among management philosophy, employee-perceived and customer-perceived performance. Tourism and hospitality services ignite cross-fertilizations, since various interactions occur by virtue of the cooperation between support and front-line staff and the multiple “moments of truth” in the service delivery process with visitors and tourists. To explicate the mechanism of balanced market orientation (mirror approach), a time-intensive research design was developed (i.e. ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/46189
ND
46189
Εναλλακτικός τίτλος
Balanced market orientation: conceptualization, empirical validation and impact on organizational performance in the services sector
Συγγραφέας
Γιαννόπουλος, Αντώνιος του Αναστάσιος
Ημερομηνία
2013
Ίδρυμα
Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Σχολή Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τμήμα Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας
Εξεταστική επιτροπή
Αυλωνίτης Γεώργιος
Νικάνδρου Ειρήνη
Γούναρης Σπυρίδων
Κουρεμένος Αθανάσιος
Πλακογιαννάκη Εμμανουέλλα
Ανδρονικίδης Ανδρέας
Τσάρτας Πάρις
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Εσωτερικό μάρκετινγκ; Μάρκετινγκ; Μάρκετινγκ (προσανατολισμός); Ελληνικά ξενοδοχεία; Ελληνικός τουρισμός; Μάρκετινγκ υπηρεσιών; Ποιότητα υπηρεσιών; Τουρίστες; Ξενοδοχεία; Ξενοδοχειακές υπηρεσίες; Τουριστικό μάρκετινγκ; Μάρκετινγκ και επικοινωνία; Επιχειρησιακή απόδοση; Οργανωσιακή απόδοση; Οργανωσιακή κουλτούρα; Ξενοδοχειακός κλάδος; Ξενοδοχειακό μάρκετινγκ; Ελληνικός ξενοδοχειακός κλάδος; Ελληνικός τουρισμός
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
334 σ., πιν., σχημ., γραφ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)