Στρατηγική διοίκηση των ξενοδοχειακών πολυεθνικών επιχειρήσεων: περιβάλλον - οργάνωση - επιδόσεις

Περίληψη

Παραδοσιακά, ο τουρισμός καταλάμβανε τη δεύτερη θέσω ως προτεραιότητας στην ατζέντα των επενδυτών, των φορέων χάραξης πολιτικής καθώς και στην ατζέντα της ακαδημαϊκής κοινότητας. Σήμερα, μια σημαντική επανεκτίμηση του ρόλου του τουρισμού στην κοινωνικοοικονομική ανάπτυξη λαμβάνει χώρα, η οποία εκτιμά τον τουρισμό ως πηγή για την απόκτηση εσόδων από τις εξαγωγές, δημιουργώντας μεγάλο αριθμό θέσεων εργασίας, προώθηση της οικονομικής ανάπτυξης και μια πιο προσανατολισμένη στις υπηρεσίες οικονομία, όχι μόνο στις αναπτυσσόμενες αλλά και στις ανεπτυγμένες χώρες (UNCTAD, 2007). Σύμφωνα με τον Παγκόσμιο Οργανισμό Τουρισμού (WTO), η Ευρωπαϊκή Ένωση (ΕΕ) αριθμούσε έξι κράτη μέλη μεταξύ των κορυφαίων 10 χωρών του κόσμου καλωσορίζοντας τον μεγαλύτερο αριθμό διεθνών τουριστικών αφίξεων. Εντός της ΕΕ, τα έσοδα από το διεθνή τουρισμό το 2008 ήταν υψηλότερα στην Ισπανία, τη Γαλλία και την Ιταλία, ακολουθούμενη από την Ελλάδα και την Πορτογαλία. Προηγούμενες μελέτες έχουν προσπαθήσει να εξηγήσουν τον τ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Traditionally, tourism was placed second as a priority in the agenda of investors, policy makers, and academics. Nowadays, a significant reappraisal of its role in socioeconomic development is taking place, which values tourism as a source for earning export revenues, generating large numbers of jobs, promoting economic growth and a more services-oriented economy not only in developing but also in developed countries (UNCTAD, 2007). According to World Tourism Organization (WTO), the European Union (EU) numbered six Member States among the top 10 countries in the world welcoming the largest number of international tourist arrivals. Within the EU, receipts from international tourism in 2008 were highest in Spain, France, and Italy, followed by Greece and Portugal Previous studies have attempted to explain destination and/or firm strategic positions by focusing on (mostly demand side factors) prices, exchange rates, qualitative and other institutional factors. Supply side factors and in p ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/32811
ND
32811
Εναλλακτικός τίτλος
Strategic management of hotel multinationals: environment - management - performance
Συγγραφέας
Γιαννούκου, Ιωάννα του Αθανάσιος
Ημερομηνία
2012
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας. Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εξεταστική επιτροπή
Αναστασόπουλος Γεώργιος
Γιαννίκος Ιωάννης
Πεχλιβανίδης Παντελής
Γεωργόπουλος Αντώνιος
Γκίκας Δημήτριος
Μαρούδας Λεωνίδας
Λαγός Δημήτριος
Αναστασόπουλος Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Οικονομικά και Επιχειρήσεις
Λέξεις-κλειδιά
Στρατηγική; Διοίκηση επιχειρήσεων; Επίδοση; Τουρισμός; Ξενοδοχεία
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
412 σ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)