Διαθεματικότητα και κοινωνικό σχολείο: διερεύνηση των δυνατοτήτων ενός εποικοδομητικού συσχετισμού μέσω των ψυχοκινητικών δραστηριοτήτων

Περίληψη

Διαθεματικότητα και Κοινωνικό Σχολείο. Διερεύνηση των δυνατοτήτων ενός εποικοδομητικού συσχετισμού μέσω ψυχοκινητικών δραστηριοτήτων».Σε μία εποχή που οι διαρκείς και έντονες αλλαγές, η πολυπλοκότητα και η πολυμορφία αποτελούν μία σταθερά στο τρέχον κοινωνικό συγκείμενο με την οικονομική, κοινωνική και πολιτισμική βιωσιμότητα να διακυβεύονται η εκπαίδευση έχει χρέος να προετοιμάσει τους αυριανούς πολίτες ώστε να ενταχθούν ομαλά στο σύγχρονο πολυπολιτισμικό γίγνεσθαι στα πλαίσια του «Κοινωνικού Σχολείου». To Κοινωνικό Σχολείο υλοποιείται με γνώμονα το Άνοιγμα του Σχολείου στην Κοινωνία, στα πλαίσια του «επικοινωνιακού πράττειν» με αποτέλεσμα την ολιστική ανάπτυξη της προσωπικότητας των παιδιών διασφαλίζοντας τη σωματική, γνωστική όπως επίσης την κοινωνικοσυναισθηματική τους υγεία μέσω της παρέμβασης διαθεματικών και ψυχοκινητικών δραστηριοτήτων. Αρχικά γίνεται βιβλιογραφική ανασκόπηση που σχετίζεται με την πολύπλευρη προσέγγιση της γνώσης, όπως προβλέπεται από το Διαθεματικό Ενιαίο Πλ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Interdisciplinarity and Social School. Exploring the possibilities of a constructive association through psychomotor activities". At a time when continuous and intense changes, complexity and diversity are a constant in the current social context, -where economic, social and cultural sustainability are being jeopardised-, education has a duty to prepare future citizens in order for them to be integrated smoothly in the modern multicultural stage in the context of "Social School". Social School is implemented with a view to the Opening up of the School to the Society, under the "communicative acting", resulting in the holistic development of children’s personality, ensuring their physical and cognitive as well as their socio-emotional health through the intervention of intersectional and psychomotor activities. At the beginning, a literature review is being made, related to the multifaceted approach to knowledge as provided by the Interdisciplinary Integrated Curriculum and next follows ...
περισσότερα
Η διατριβή είναι δεσμευμένη από τον συγγραφέα  (μέχρι και: 9/2020)
Το πλήρες κείμενο της διατριβής είναι διαθέσιμο σε έντυπη μορφή από τη Βιβλιοθήκη Επιστήμης και Τεχνολογίας του ΕΚΤ
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/46176
ND
46176
Εναλλακτικός τίτλος
Interdisciplinarity and social school: exploring the possibilities of a constructive association through psychomotor activities
Συγγραφέας
Τόλιου, Αναστασία Ιωάννης
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας. Σχολή Παιδαγωγική Φλώρινας. Τμήμα Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών
Εξεταστική επιτροπή
Τσαπακίδου Αγγελική
Φωτόπουλος Νικόλαος
Βαμβακίδου Ιφιγένεια
Κυρίδης Αργύριος
Μαυρικάκη Ευαγγελία
Παλαιολόγου Νεκταρία
Παπαδοπούλου Βασιλική
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Κοινωνικό σχολείο; Διαπολιτισμική εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
186 σ., εικ., πιν., σχημ.