Σχεδιασμός και εφαρμογή πολιτισμικά προσαρμοσμένων προγραμμάτων εξ αποστάσεως εκπαίδευσης για ενήλικες πρόσφυγες

Περίληψη

Η διατριβή πραγματεύεται τα επιστημονικά, παιδαγωγικά και τεχνολογικά ζητήματα που ανακύπτουν στη διαδικασία ανάπτυξης ενός μοντέλου για αξιόπιστη προσαρμογή υπάρχοντος εκπαιδευτικού περιεχομένου που να ανταποκρίνεται στις ανάγκες ενήλικων προσφύγων σε πλαίσιο εξ αποστάσεως μάθησης. Λαμβάνοντας υπόψη τις ειδικές κοινωνικές συνθήκες του πληθυσμού-στόχου, εξετάζει τις πολιτισμικές, τεχνολογικές και σχεδιαστικές παραμέτρους που υπεισέρχονται στον σχεδιασμό και τη διάρθρωση εξ αποστάσεως προγραμμάτων σπουδών για άτομα με προσφυγικό υπόβαθρο και προτείνει προσεγγίσεις προσαρμογής του εκπαιδευτικού υλικού και υιοθέτησης καινοτόμων υποστηρικτικών πρακτικών για την ενσωμάτωση και παραμονή των εκπαιδευόμενων στην εξ αποστάσεως τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ευρώπη.Η συγκρότηση του μοντέλου CAROL (Cultural Adaptation for Refugee Online Learning), το οποίο προκύπτει από τη συγκεκριμένη έρευνα, στηρίχθηκε σε μεθοδολογία ποιοτικής μελέτης που περιλαμβάνει: α) την ανάπτυξη πρότυπου εκπαιδευτικού υλικού ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The thesis addresses the epistemological, pedagogical and technological issues that arise in processes of developing models of culturally adapting educational content for the needs of adult refugees who partake in distance learning modules. Taking into account the special social and material conditions of the target-population, it examines the cultural, technological and pedagogical parameters that come into the design and implementation of an online program of study for persons with a refugee background. It also proposes certain approaches to educational design and content, as well as the adoption of innovative supportive practices which promote the educational integration of adult refugees, especially with reference to tertiary distance learning in Europe. The creation of the CAROL model (Cultural Adaptation for Refugee Online Learning) was based on qualitative research methodology, which combined the development of a prototype with in-depth ethnographic techniques, thus converging t ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/45768
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/45768
ND
45768
Εναλλακτικός τίτλος
Design and implementation of culturally adapted distance learning modules for adult refugees
Συγγραφέας
Αποστολίδου, Άννα (Πατρώνυμο: Νικόλαος)
Ημερομηνία
2019
Ίδρυμα
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ). Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών
Εξεταστική επιτροπή
Λιοναράκης Αντώνιος
Σοφός Αλεβίζος
Αναστασιάδης Παναγιώτης
Παναγιωτακόπουλος Χρήστος
Τσιμουρής Γεώργιος
Θεολόγου Κωνσταντίνος
Κουτσούμπα Μαρία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΆλλες Κοινωνικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά
Πολιτισμική προσαρμογή; Εκπαίδευση προσφύγων; Ηλεκτρονική μάθηση; Κοινωνική ανθρωπολογία; Ανοικτή και εξ αποστάσεως εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
502 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)