Η γνώση παιδαγωγικού περιεχομένου εκπαιδευτικών που διδάσκουν "ενοποιημένες φυσικές επιστήμες" στη Ζιμπάμπουε

Περίληψη

Η έρευνα αυτή σχετίζεται με την παιδαγωγική γνώση που αποκτούν εκπαιδευτικοί οι οποίοι ειδικεύονται στη διδασκαλία των πεδίων της Χημείας, της Βιολογίας ή της Φυσικής κατά τη διάρκεια της αρχικής τους εκπαίδευσης στην Ζιμπάμπουε, καθώς και με την γνώση η οποία απαιτείται όταν καλούνται να διδάξουν το αντικείμενο 'Ενοποιημένες Φυσικές Επιστήμες' ('ΕΦΕ') (διδασκαλία εκτός πεδίου). Η μελέτη αυτή καθοδηγείται από δύο ερευνητικά ερωτήματα: (α) Πως οι εκπαιδευτικοί που ειδικεύονται στη Χημεία, τη Βιολογία ή τη Φυσική περιγράφουν το περιεχόμενο της παιδαγωγικής γνώσης ΕΦΕ, και (β) ποια είναι τα κενά που παρατηρούνται μεταξύ της γνώσης που οι εκπαιδευτικοί αυτοί λαμβάνουν από τα Ιδρύματα Εκπαίδευσης Εκπαιδευτικών και της εμπειρικής γνώσης που απαιτείται για τη διδασκαλία του συγκεκριμένου αντικειμένου; Για να απαντηθούν τα ερωτήματα αυτά χρησιμοποιήθηκαν ποσοτικές και ποιοτικές τεχνικές λήψης δεδομένων (ερωτηματολόγια κλειστών και ανοικτών ερωτήσεων, καθώς και συνεντεύξεις). Το ερευνητικό δείγ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

This research relates to the knowledge acquired by teachers who specialize in teaching Chemistry, Biology or Physics during their initial training in Zimbabwe, as well as the knowledge required when they have to teach the subject 'Integrated Science' ('IS') (out-of-field teaching). The study is guided by two research questions: (a) How do teachers who specialised in Chemistry, Biology or Physics describe secondary school Integrated Science teaching? and (b) What are the gaps in knowledge between the Integrated Science teachers’ espoused knowledge from Teacher Education Institutions and the enacted experiential knowledge needed in Integrated Science classrooms? This study followed a mixed methods research design with an initial quantitative phase in which 60 Integrated Science (IS) teachers were selected through snowball sampling and surveyed. A purposive case selection of 9 IS teachers from the 60 teachers were then interviewed during the second research phase. The research participant ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/44734
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/44734
ND
44734
Εναλλακτικός τίτλος
Zimbabwean tachers' espoused and enacted knowledge for teaching ordinary - level integrated science
Συγγραφέας
Τζίβα, Ντάιαμοντ (Πατρώνυμο: Μίκλο)
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Επιστημών της Εκπαίδευσης και της Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Εξεταστική επιτροπή
Κολιόπουλος Δημήτριος
Ραβάνης Κωνσταντίνος
Nyikahadzoyi Maroni
Εργαζάκη Μαρία
Καμπεζά Μαρία
Ζαχάρος Κωνσταντίνος
Πλακίτση Κατερίνα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Γνώση παιδαγωγικού περιεχομένου; Ενοποιημένες Φυσικές Επιστήμες; Εκπαιδευτικό σύστημα στη Ζιμπάμπουε
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
202 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)