Ανάπτυξη πολυκριτήριου συστήματος συστάσεων για προσωποποιημένο μάρκετινγκ

Περίληψη

Ένα από τα πιο καίρια ερωτήματα για τους χρήστες του διαδικτύου, είναι πώς θα καταφέρουν να διαχειριστούν την τεράστια ποσότητα διαθέσιμης πληροφορίας, ώστε να καταλήξουν σε επιλογή προϊόντων που ανταποκρίνονται όσο το δυνατό καλύτερα στις προτιμήσεις και ανάγκες τους. Αντίστοιχα, οι εταιρείες που παρέχουν προϊόντα ή υπηρεσίες μέσω του διαδικτύου, προσπαθούν συστηματικά να εντοπίσουν μεθόδους ώστε να αποκωδικοποιήσουν με ακρίβεια τα προφίλ προτίμησης των χρηστών, με στόχο να καταφέρουν να προσαρμόσουν κατάλληλα τα προϊόντα τους και να αυξήσουν τις πωλήσεις τους.Για τους παραπάνω λόγους, η επιστημονική και ερευνητική κοινότητα που δραστηριοποιείται στο τομέα της ανάλυσης δεδομένων και το μάρκετινγκ έχει επικεντρώσει την προσπάθεια της, στην δημιουργία μεθοδολογιών που θα απαντήσουν όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματικά τα παραπάνω ερωτήματα. Οι περισσότερες από αυτές τις μεθοδολογίες καταλήγουν στην ανάπτυξη προσαρμοστικών συστημάτων που αντλούν δεδομένα από το διαδίκτυο και εξάγουν προτάσε ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

One of the major questions for web users, is the way they should handle the huge volume of available information, to result in the selection of products that fit their needs and preferences. At the same time, corporations that sell products or services through the web are systematically trying to detect methods in order to decode users’ preference models, targeting to increase sales through better and focused product customization.Following the aforementioned questions, the research and scientific community that studies data analysis and marketing, has focused its efforts in the development of methodologies that will find proper and optimized answers to these questions. The majority of these methodologies result in the development of adaptive systems that use as input, data from the web and export suggestions for the users. These types of system are usually characterized as Recommender Systems.In the present Dissertation we present the methodology and results of the pilot use, of a new ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/44017
ND
44017
Εναλλακτικός τίτλος
Development of multicriteria recommender system for personalized marketing
Συγγραφέας
Ζήσος, Ιωάννης του Αθανάσιος
Ημερομηνία
2018
Ίδρυμα
Πολυτεχνείο Κρήτης. Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Επιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Επιστήμες Μηχανικού και Τεχνολογία
Επιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ
Λέξεις-κλειδιά
Συστήματα συστάσεων; Πολυκριτήρια ανάλυση αποφάσεων; Ανάλυση συναισθήματος; Τουριστικό μάρκετινγκ; ΄Εμπειρα συστήματα στο μάρκετινγκ; Πολυκριτήρια Συστήματα Συστάσεων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
xiv, 202 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)