Ανάπτυξη ενός ευφυούς πολυκριτήριου συστήματος συστάσεων για την υποστήριξη της λήψης αποφάσεων μάρκετινγκ

Περίληψη

Στον σύγχρονο επιχειρηματικό κόσμο, η ανάγκη για μεγαλύτερη ακρίβεια στην κατανόηση των προτιμήσεων των καταναλωτών είναι ζωτικής σημασίας για τις εταιρίες, οι οποίες παρέχουν προϊόντα ή υπηρεσίες. Οι υπεύθυνοι μάρκετινγκ προσπαθούν να εφαρμόσουν μεθόδους για την ανάλυση των προφίλ των καταναλωτών, με απώτερο σκοπό την αύξηση των πωλήσεων και των μεριδίων της αγοράς αλλά και την ταυτόχρονη αύξηση της ικανοποίησης των πελατών τους μέσω της βελτίωσης – ανάπτυξης κατάλληλων προϊόντων. Στον τομέα του μάρκετινγκ, η ανάπτυξη των συστημάτων συστάσεων έχει αναδειχθεί ως ένα κρίσιμο εργαλείο. Αυτά τα συστήματα έχουν τη δυνατότητα να αναλύσουν τα δεδομένα των πελατών και να παρέχουν εξατομικευμένες προτάσεις προϊόντων ή υπηρεσιών. Στόχος των συστημάτων συστάσεων είναι η ανάκτηση των κατάλληλων πληροφοριών από έναν μεγάλο όγκο δεδομένων ώστε να παρέχουν την κατάλληλη πληροφορία στο χρήστη. Το πιο σημαντικό χαρακτηριστικό τους, στον τομέα του μάρκετινγκ, είναι η ανάλυση της συμπεριφοράς των κατανα ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

In the modern business world, the need for greater precision in understanding consumer preferences is crucial for companies that provide products or services. Marketing managers employ various methods to analyze consumer profiles, aiming to increase sales and market shares while simultaneously enhancing customer satisfaction through the improvement and development of suitable products. In the field of marketing, the development of recommendation systems has emerged as a critical tool. These systems have the ability to analyze customer data and provide personalized product or service recommendations. The aim of recommendation systems is to retrieve relevant information derived from big data analysis and provide it to the user. Their most important feature in the marketing sector is the analysis of consumer behavior in order to recommend the right product or service to them, as well as to recommend improvements or the development of new products or services to the company to achieve its ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/56703
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/56703
ND
56703
Εναλλακτικός τίτλος
Development of an intelligent multi-criteria recommender system to support marketing decision making
Συγγραφέας
Καλαφάτη, Φωτεινή (Πατρώνυμο: Δημήτριος)
Ημερομηνία
2024
Ίδρυμα
Πολυτεχνείο Κρήτης. Σχολή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης. Τομέας Επιστήμης Αποφάσεων. Εργαστήριο Σχεδιασμού και Ανάπτυξης Συστημάτων Υποστήριξης Αποφάσεων
Εξεταστική επιτροπή
Mατσατσίνης Νικόλαος
Τσαφαράκης Στέλιος
Σπυριδάκος Αθανάσιος
Βλαχοπούλου Μάρω
Μαρινάκης Ιωάννης
Σίσκος Ελευθέριος
Κουικόγλου Βασίλειος
Επιστημονικό πεδίο
Επιστήμες Μηχανικού και ΤεχνολογίαΕπιστήμη Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, Ηλεκτρονικού Μηχανικού, Μηχανικού Η/Υ ➨ Υπολογιστές, Υλικό (hardware) και Αρχιτεκτονική
Λέξεις-κλειδιά
Πολυκριτήρια ανάλυση; Ανάλυση δεδομένων; Πολυκριτήρια συστήματα συστάσεων; Μάρκετινγκ; Στρατηγική ανάπτυξης προϊόντων; Συμπεριφορά καταναλωτή
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.