Οργανωσιακή δομή, επιχειρησιακή στόχευση, δείκτες και προβλέψεις στην τηλεπικοινωνιακή αγορά

Περίληψη

Η παγκοσμιοποίηση των οικονομιών, η απελευθέρωση των αγορών και η ιδιωτικοποίηση των κρατικών μονοπωλίων κατά τις δύο τελευταίες δεκαετίες του 20ου αιώνα, μετέβαλαν σημαντικά τον τρόπο λειτουργίας των επιχειρήσεων και των αγορών συνολικά. Η δημιουργία ενός περίπλοκου ανταγωνιστικού περιβάλλοντος, ενέτεινε την ανάγκη για έλεγχο του τρόπου λειτουργίας των επιχειρήσεων, αλλά και την ανάγκη για κατανόηση του ανταγωνισμού.Τα παραδοσιακά χρηματοοικονομικά εργαλεία (δείκτες κερδοφορίας, απόδοσης επενδύσεων και άλλοι), που ιστορικά αποτέλεσαν την κυριότερη πηγή πληροφόρησης των διοικητικών στελεχών, αποδείχτηκαν περιορισμένης δυνατότητας εν συγκρίσει με τις πραγματικές ανάγκες της αγοράς. Σύντομα, οι ερευνητές διαπίστωσαν πως η πίεση για άμεση χρηματοοικονομική αποδοτικότητα μπορεί να οδηγήσει σε βραχυπρόθεσμη χρηματοοικονομική απόδοση αλλά αυτό μπορεί να υπονομεύσει τη δυνατότητα της εταιρείας να παράγει μελλοντική οικονομική αξία, μέσω της ανάπτυξης στοιχείων της, όπως η οργανωσιακή κουλτού ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

During the last two decades of the 20th century, economies’ globalization, markets’ deregulation and the privatization of governmental monopolies, have significantly changed the way companies and markets, work. The new, complicated competitive environment intensified the need for operational control, but moreover the need for comprehension of the competition.Historically, the traditional financial tools (profit indexes, return of investment, etc.), which have been the most important source of information for the administrative executives, proved to face limitations compared to the market needs. Scientists realized that the pressure for immediate financial profitability could lead to short-term results, but this could undermine the company’s ability to produce future economic value, through the sustainable development of elements, such as organizational culture. In the modern, globalized, business environment, where firms compete for a sustainable competitive advantage, profits are stil ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/42643
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/42643
ND
42643
Εναλλακτικός τίτλος
Organizational structure, operational strategy, indexes and forecasting in the telecommunication market
Συγγραφέας
Κάργας, Αντώνιος (Πατρώνυμο: Διονύσιος)
Ημερομηνία
2014
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Πληροφορικής και Τηλεπικοινωνιών
Εξεταστική επιτροπή
Βαρουτάς Δημήτριος
Αθανασίου Εμμανουήλ
Ηρειώτης Νικόλαος
Σφηκόπουλος Θωμάς
Φίλιππας Νικόλαος
Γκιώκας Δημήτριος
Σφακιανάκης Μιχαήλ
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Επιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Λέξεις-κλειδιά
Οργανωσιακή δομή; Επιχειρησιακή στόχευση; Οργανωσιακή κουλτούρα; Δείκτες & προβλέψεις; Αγορά τηλεπικοινωνιών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
371 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)