Παράγοντες σχολικής επίδοσης παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση και αξιολόγηση αυτών από τους εκπαιδευτικούς

Περίληψη

Η βαθμολόγηση και η αποτύπωση των βαθμών είναι θεμελιώδη στοιχεία σχεδόν σε κάθε εκπαιδευτικό σύστημα. Η βαθμολόγηση έχει να κάνει με την αξιολόγηση από τη μεριά του εκπαιδευτικού - διαμορφωτική ή αθροιστική – της επίδοσης των μαθητών. Η αποτύπωση στους ελέγχους προόδου , συνιστά τον τρόπο με τον οποίο κοινοποιούνται στους μαθητές, τους γονείς, ή άλλους τα αποτελέσματα αυτών των αξιολογήσεων. Λόγω της θεμελιώδους φύσης και των δύο, οι εκπαιδευτικοί οφείλουν να διασφαλίσουν ότι η βαθμολόγηση και η ακόλουθη αποτύπωση των βαθμών πληρούν τα κριτήρια εγκυρότητας και αξιοπιστίας. Και εξαιτίας του σκοπού της επικοινωνίας που κατά βάση υπηρετούν οι βαθμοί, οι εκπαιδευτικοί πρέπει επίσης να εξασφαλίσουν ότι η βαθμολόγηση και η ακόλουθη αποτύπωση των αποτελεσμάτων έχουν νόημα και ακρίβεια και διέπονται από δικαιοσύνη.Σκοπός της βαθμολόγησης είναι να περιγράψει το πόσο καλά έχουν επιτύχει οι μαθητές τους μαθησιακούς στόχους ή τους στόχους που έχουν τεθεί για μια τάξη ή ένα μάθημα. Οι βαθμοί ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Grading and reporting are foundational elements in nearly every educational system. Grading represents teachers' evaluations — formative or summative — of students' performance. Reporting is how the results of those evaluations are communicated to students, parents, or others. Because of their fundamental nature, educators must ensure that grading and reporting always meet the criteria for validity and reliability. And because of their primary communication purpose, educators must also ensure that grading and reporting are meaningful, accurate, and fair.The purpose of grading is to describe how well students have achieved the learning objectives or goals established for a class or course of study. Grades should reflect students' performance on specific learning criteria. Establishing clearly articulated criteria for grades makes the grading process more fair and equitable. Unfortunately, different teachers often use widely varying criteria in determining students' grades, and students ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/41534
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/41534
ND
41534
Εναλλακτικός τίτλος
School performance factors for children with learning disabilities in primary and secondary education and teachers’ assessment
Συγγραφέας
Τεντζέρης, Εμμανουήλ του Γεώργιος
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Αγωγής. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Ειδικής Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Δράκος Γεώργιος
Παπαδάτος Ιωάννης
Πολυχρονοπούλου Σταυρούλα
Βρεττός Ιωάννης
Βουδούρη Αγγελική
Μαγουλά Ευγενία
Αντωνίου Αλέξανδρος-Σταμάτιος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
βαθμολόγηση; ένταξη-ενσωμάτωση; Μαθησιακές διαταραχές; Διαφοροποιημένη διδασκαλία; Αποτελεσματικότητα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
301 σ., πιν., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)