Αξιολόγηση και εκπαίδευση: το μοντέλο αξιολόγησης της στοχαστικοκριτικής σκέψης
Περίληψη
Η παρούσα έρευνα χρησιμοποιεί ποσοτικά και ποιοτικά δεδομένα για να διερευνήσει το μοντέλο αξιολόγησης της στοχαστικοκριτικής σκέψης (King & Kitchener, 1994) και να το συνδέσει τόσο με τη λήψη απόφασης σε διλημματικές καταστάσεις κατά τη διδακτική πράξη όσο και με τη στοχαστικοκριτική πράξη.
Περίληψη σε άλλη γλώσσα
This study uses quantitative and qualitative data to investigate reflective judgement model (King & Kitchener, 1994) in Greece and relate it with decision making in ambivalent situations during teaching as well as with reflective action.
![]() | |
![]() | Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (24.99 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης

ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.

ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.