Ανάπτυξη ικανών εκπαιδευτών ενηλίκων σε οργανισμούς μάθησης

Περίληψη

Έμπειροι και ικανοί εργαζόμενοι, ιδιαίτερα όσοι είναι εξειδικευμένοι σε ένα θέμα, συχνά χρησιμοποιούνται ως εσωτερικοί εκπαιδευτές για την κάλυψη των εκπαιδευτικών κενών και αναγκών άλλων εργαζόμενων στον ίδιο οργανισμό. Οι Εσωτερικοί Εκπαιδευτές περισσότερο προκύπτουν, παρά αναπτύσσονται στη βάση μιας συνειδητής απόφασης που λαμβάνεται σύμφωνα με συγκεκριμένα κριτήρια. Επιπλέον, όπως η βιβλιογραφική επισκόπηση αποκαλύπτει, οι Εσωτερικοί Εκπαιδευτές δεν λαμβάνουν κατάλληλη εκπαίδευση σχετικά με εκπαιδευτικές / παιδαγωγικές ικανότητες ή βασικές ικανότητες που θα τους βοηθήσουν στον ρόλο τους και θα βελτιώσουν τα επίπεδα αλληλεπίδρασης, επικοινωνίας και συνεργασίας με τους εκπαιδευόμενούς τους. Από την άλλη πλευρά, οι Εσωτερικοί Εκπαιδευτές σε ένα οργανισμό έχουν ένα σημαντικό ρόλο, καθώς επηρεάζουν και συχνά καθορίζουν τη μαθησιακή εξέλιξη άλλων ατόμων στον οργανισμό, μέσω διαφόρων μαθησιακών τεχνικών και δραστηριοτήτων, που συμπεριλαμβάνουν τυπική κατάρτιση, μάθηση σε ομάδες, εκπαίδευσ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Skilled employees, especially subject expert employees, are often used as internal trainers in response to meeting the training gaps and needs of other employees in the same organization. In-Company Trainers are mostly nominated as such, rather than developed through a conscious decision that is taken according to certain criteria. Furthermore, as research evidence reveals, In-Company Trainers are not given a proper training regarding educational / pedagogical skills or key competences that will assist them in their role and will improve the levels of interaction, communication and collaboration with their trainees. On the other hand, internal trainers within an organization have a crucial role, since they influence and often determine the learning evolution of other people in the organization, through various learning techniques and activities, including formal training, team learning, on the job training etc. This evolution may begin from individual level, but it can result in team d ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/39900
ND
39900
Εναλλακτικός τίτλος
Developing competent adult educators in learning organizations
Συγγραφέας
Παυλάκης, Εμμανουήλ Ευάγγελος
Ημερομηνία
2017
Ίδρυμα
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ). Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών
Εξεταστική επιτροπή
Κόκκος Αλέξιος
Καραλής Αθανάσιος
Κουτούζης Εμμανουήλ
Βαλκάνος Ευθύμιος
Βεργίδης Δημήτριος
Γουγουλάκης Πέτρος
Φραγκούλης Ιωσήφ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαιδευτής Ενηλίκων; Εσωτερικοί Εκπαιδευτές; Οργανισμοί Μάθησης; Οριζόντιες Ικανότητες
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
243 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:Creative Commons Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα