Η συμβολή της βιωματικής εκπαίδευσης στην ανάπτυξη κοινωνικών ικανοτήτων

Περίληψη

Ο λόγος για τον οποίο εκπονήθηκε η παρούσα διατριβή προέκυψε από την επιθυμία της ερευνήτριας να εξακριβώσει το βαθμό στον οποίο η Βιωματική1 Εκπαίδευση2 συμβάλλει στην ανάπτυξη των Κοινωνικών Ικανοτήτων3 που απαιτείται να διαθέτουν οι ενήλικοι για μια επιτυχημένη επαγγελματική σταδιοδρομία. Η επιθυμία αυτή γεννήθηκε μέσα από την πρακτική εκπαιδευτική της εμπειρία και την άμεση επαφή της με τον Τομέα Εκπαίδευσης Ενηλίκων, καθώς το επαγγελματικό της αντικείμενο είναι η εκπαίδευση τραπεζικών στελεχών σε θέματα Κοινωνικών Ικανοτήτων με τη χρήση βιωματικών εκπαιδευτικών μεθόδων. Εφαρμόζοντας αυτές τις μεθόδους, έχει εντοπίσει εμπειρικά τόσο την άμεση ενεργοποίηση των εκπαιδευομένων κατά τη διάρκεια της συμμετοχής τους στα εν λόγω εκπαιδευτικά προγράμματα όσο και την αυξημένη διάθεσή τους να θέσουν, στη συνέχεια, σε εφαρμογή στο καθημερινό τους επαγγελματικό περιβάλλον τις νεοαποκτηθείσες γνώσεις, ικανότητες και στάσεις. Κατά την προσπάθειά της να επιβεβαιώσει θεωρητικά και ερευνητικά τα συ ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/17301
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/17301
Εναλλακτικός τίτλος
The input of experiential learning in the development of social skills
Συγγραφέας
Φίλλιπς, Νίκη Χρήστος
Ημερομηνία
2005
Ίδρυμα
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο (ΕΑΠ). Σχολή Ανθρωπιστικών Σπουδών. Τομέας Εκπαίδευσης Ενηλίκων
Εξεταστική επιτροπή
Κόκκος Αλέξιος
Χατζηνικήτα Βάσω
Λιοναράκης Αντώνης
Μπακιρτζής Κώστας
Μαυρογιώργος Γιώργος
Κρίβας Σπύρος
Κουλαΐδης Βασίλης
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Βιωματική εκπαίδευση; Κοινωνικές ικανότητες; Εκπαίδευση ενηλίκων; Διά βίου μάθηση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
297 σ., εικ.