Η διαφοροποιημένη εκπαίδευση στη διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας στο ελληνικό δημόσιο σχολείο

Περίληψη

Σύμφωνα με τις αρχές της διαφοροποιημένης εκπαίδευσης, ο δάσκαλος θα πρέπει να λαμβάνει υπόψη του τις ιδιαιτερότητες και τα ενδιαφέροντα των μαθητών του και να προσαρμόζει τη διδασκαλία του στις ανάγκες τους και στα μοναδικά χαρακτηριστικά τους. Η ολοένα αυξανόμενη διαφοροποίηση των μαθητικών πληθυσμών τα τελευταία χρόνια θα μπορούσε έτσι να αντιμετωπιστεί αποτελεσματικά, με σεβασμό προς τα ενδιαφέροντα, τις ανάγκες και τα ιδιαίτερα ταλέντα του κάθε μαθητή, μεγιστοποιώντας τις μαθησιακές ευκαιρίες για όλους. Η διερεύνηση των στάσεων των καθηγητών της Αγγλικής γλώσσας που εργάζονται στο Ελληνικό δημόσιο σχολείο απέναντι στη διαφοροποιημένη εκπαίδευση αποτελεί το στόχο της διατριβής αυτής. Επιπλέον, η διατριβή επιχειρεί να διακρίνει το βαθμό και τους τρόπους με τους οποίους η διαφοροποιημένη εκπαίδευση έχει επηρεάσει τη διδακτική πρακτική των καθηγητών στο Ελληνικό δημόσιο σχολείο. Η συλλογή ερευνητικών δεδομένων για την παρούσα διατριβή πραγματοποιήθηκε τόσο με ποιοτικές όσο και ποσοτικ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

According to the principles of differentiated instruction, teachers should take their students’ interests and needs into account and adapt their instruction to their unique characteristics. The ever-increasing diversification of student populations in recent years could therefore be effectively dealt with, in a manner respectful of students’ interests, needs and particular talents, while maximising learning opportunities for all. Investigating the attitudes of English language teachers working in Greek state schools towards differentiated instruction constitutes the purpose of this thesis. Moreover, the thesis attempts to discern the degree and the ways in which differentiated instruction has affected Greek state school teachers’ practices. The collection of research data for the present thesis was carried out via qualitative and quantitative methods. Initially, a questionnaire aimed at eliciting teachers’ attitudes towards differentiated instruction was distributed. The questionnair ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/39627
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/39627
ND
39627
Εναλλακτικός τίτλος
Differentiated instruction for the teaching of english in the greek state school
Συγγραφέας
Μαυρουδή, Αναστασία (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2016
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Αγγλικής Γλώσσας και Φιλολογίας. Τομέας Θεωρητικής και Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Σουγάρη Αρετή-Μαρία
Ματθαιουδάκη Μαρίνα
Καραβά Ευδοκία
Κιγιτσιόγλου-Βλάχου Αικατερίνη
Παπαδοπούλου Όλγα-Χάρις
Γρίβα Ελένη
Σηφάκης Νικόλαος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές ΕπιστήμεςΕκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Διαφοροποιημένη εκπαίδευση
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Αγγλικά
Άλλα στοιχεία
x, 375 σ., πιν., σχημ., γραφ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)