Καταγραφή της ικανοποίησης του ασθενούς στη διεγχειρητική και μετεγχειρητική περίοδο

Περίληψη

Σκοπός της παρούσας μελέτης ήταν η αξιολόγηση της ικανοποίησης των χειρουργικών ασθενών με τις περιεγχειρητικές αναισθησιολογικές υπηρεσίες στα πλαίσια της νοσηλείας τους σε ένα Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο των Αθηνών και ο καθορισμός των παραγόντων εκείνων που μεγιστοποιούν το επίπεδο ικανοποίησής τους, σε όλες τις φάσεις της περιεγχειρητικής φροντίδας. Υλικό-Μεθοδολογία: Ενήλικες ασθενείς που προσέρχονταν για εκλεκτικό χειρουργείο στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο «Αττικόν» της Αθήνας συμπεριλήφθηκαν στη μελέτη. Δομήθηκαν τρία διαφορετικά ερωτηματολόγια: τα ερωτηματολόγια 1 (αφορούσαν ασθενείς που υποβλήθηκαν μόνο σε γενική αναισθησία ή σε συνδυασμένη γενική και περιοχική αναισθησία) και 2 (αφορούσαν ασθενείς που υποβλήθηκαν σε περιοχική μόνο αναισθησία) κάλυπταν την προεγχειρητική και διεγχειρητική περίοδο και την περίοδο παραμονής στο χώρο μεταναισθητικής φροντίδας, ενώ το ερωτηματολόγιο 3 κάλυπτε την καταγραφή της ικανοποίησης των ασθενών από τις υπηρεσίες που παρέχονταν από την ομάδα μ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Background: Patient satisfaction is an increasingly appreciated measure of outcome for health care procedures. The purpose of this study was to evaluate surgical patients’ satisfaction, in a Greek Academic hospital, with perioperative anaesthetic services and to determine which factors maximize satisfaction level through all phases of perioperative care.Methods: Adult patients admitted for elective surgery in an academic hospital were included in the study. Three separate questionnaires were constructed: Q1 (patients who underwent general anaesthesia alone or combined general with epidural anaesthesia) and Q2 (patients who received regional anaesthesia alone) covered the preoperative and intraoperative period as well as the period of patients’ stay in the Postanaesthesia Care Unit; Q3 covered postoperative analgesia services in the ward (patient-controlled analgesia or epidural analgesia) provided by our anaesthesiologist-centered analgesia care team. Principal component analysis with ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/39073
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/39073
ND
39073
Εναλλακτικός τίτλος
Documentation of patient satisfaction in intraoperative and postoperative period
Συγγραφέας
Κούκη, Πηνελόπη (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2013
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Επιστημών Υγείας. Τμήμα Ιατρικής. Κλινική Β' Αναισθησιολογίας Περιφερειακού Γενικού Νοσοκομείου ΑΤΤΙΚΟΝ
Εξεταστική επιτροπή
Γερολουκά-Κωστοπαναγιώτου Γεωργία
Ματσώτα Παρασκευή
Πανταζή Αγγελική
Φασουλάκη Αργυρώ
Κόττης Γεώργιος
Σιδηροπούλου Τατιάνα
Μπατιστάκη Χρυσάνθη
Επιστημονικό πεδίο
Ιατρική και Επιστήμες ΥγείαςΕπιστήμες Υγείας
Λέξεις-κλειδιά
Χειρουργικοί ασθενείς; Αναισθησιολογική διαχείρηση; Γενική αναισθησία; Περιοχική αναισθησία; Ομάδα μετεγχειρητικής αναλγησίας; Ικανοποίηση; Ερωτηματολόγιο
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
105 σ., πιν., σχημ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)