Σχεδιασμός, ανάπτυξη, εφαρμογή και αξιολόγηση ηλεκτρονικού εκπαιδευτικού (λογισμικού) υλικού μέσω Η/Υ: μια στρατηγική για την επίτευξη της περιβαλλοντική ευαισθητοποίησης των μαθητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Περίληψη

Η παρούσα διδακτορική διατριβή αφορά στη διαδικασία ανάπτυξης, εφαρμογής και αξιολόγησης της εκπαιδευτικής λογισμικής εφαρμογής «Το σπίτι ως πηγή ρύπανσης». Το συγκεκριμένο εκπαιδευτικό λογισμικό σχεδιάστηκε για την υποστήριξη της διδασκαλίας περιβαλλοντικών θεμάτων, εμπλουτίζοντας παράλληλα το παιδαγωγικό υλικό που χρησιμοποιείται στο πλαίσιο της διεξαγωγής προγραμμάτων Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης. Ως εκπαιδευτικό λογισμικό υλικό, στοχεύει στην αλληλεπιδραστική σχέση μεταξύ του χρήστη και του εργαλείου, ώστε το υποκείμενο να λαμβάνει μέρος σε μια διαδικασία αλληλεπίδρασης, η οποία παροτρύνει στην ενεργό συμμετοχή του κατά τη διδακτική πράξη. Το εκπαιδευτικό λογισμικό υλοποιήθηκε με το πρόγραμμα Dreamweaver MX καθώς και με χρήση pure HTML Script Language. Η θεματολογία του εκπαιδευτικού λογισμικού διαρθρώνεται σε πέντε βασικές ενότητες, Νερό, Ενέργεια, Ατμοσφαιρική Ρύπανση, Απορρίμματα και Βιοποικιλότητα, ενώ η κάθε ενότητα του εκπαιδευτικού λογισμικού περιλαμβάνει θεωρητική προσέγγιση ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present dissertation concerns the process of development, application and evaluation of educational software application “the house as a source of pollution” that was materialized in the frame of doctoral thesis titled: “Planning, development, application and evaluation of electronic educational (software) material via PC: A strategy for the achievement of environmental sensitization of students in the Secondary Education”. More specifically, the particular educational software was drawn specifically for the support of teaching of environmental subjects, enriching at the same time the pedagogic material that is used in the frames of Environmental Education Programs. The basic objective was the concretization of “new expression” for the teaching ofenvironmental subjects, which contributes in the benefit of valid environmental knowledge, with the import of new ways of “environmental thinking”. Simultaneously, the sought objective was the creation of an “attractive” software material ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/32404
ND
32404
Συγγραφέας
Λούντζη, Μαρία
Ημερομηνία
2012
Ίδρυμα
Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο. Σχολή Περιβάλλοντος, Γεωγραφίας και Εφαρμοσμένων Οικονομικών. Τμήμα Οικιακής Οικονομίας και Οικολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Αμπελιώτης Κωνσταντίνος
Αποστολόπουλος Κωνσταντίνος
Φλογαΐτη Ευγενία
Δημητρίου Αναστασία
Λιαράκου Γεωργία
Βαμβακάρη Μαλβίνα
Σδράλη Δέσποινα
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
ΜΜΕ και Επικοινωνίες
Λέξεις-κλειδιά
Διδασκαλία; Ανάπτυξη λογισμικού; Περιβαλλοντική εκπαίδευση; Δευτεροβάθμια εκπαίδευση; Τεχνολογία της πληροφορίας; Διαδραστικά πολυμέσα; Διδασκαλία με τη βοήθεια ηλεκτρονικού υπολογιστή
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
2, xviii, 346 σ., εικ., πιν., σχημ., γραφ.
Ειδικοί όροι χρήσης/διάθεσης
Το έργο παρέχεται υπό τους όρους της δημόσιας άδειας του νομικού προσώπου Creative Commons Corporation:
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)