ΟΙ ΣΤΑΣΕΙΣ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΥΣΧΕΡΕΙΕΣ ΣΤΗ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΣΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟ...

Περίληψη

AΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΠΑΡΟΥΣΗΣ ΔΙΑΤΡΙΒΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΕΛΕΤΗ ΤΗΣ ΣΤΑΣΗΣ ΤΩΝ ΔΑΣΚΑΛΩΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΕΜΦΑΝΙΖΟΥΝ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΥΣΧΕΡΕΙΕΣ ΣΤΗΝ ΓΡΑΦΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΝΩΣΗ ΣΤΙΣ ΤΡΕΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ, ΚΑΙ ΠΟΥ ΟΙ ΔΥΣΧΕΡΕΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΔΕΝ ΟΦΕΙΛΟΝΤΑΙ ΣΕ ΠΑΘΟΛΟΓΙΚΑ ΑΙΤΙΑ. Η ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΤΑΛΗΓΕΙ ΣΤΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ΟΤΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΤΑΞΗ, ΔΙΑΜΟΡΦΩΝΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΔΥΟ ΔΙΚΤΥΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΙΑΣ ΜΕΤΑΞΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΩΝ, ΤΟ ΒΑΣΙΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ. Η ΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΠΑΓΙΩΝΕΙ ΤΗΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΔΥΟ ΔΙΚΤΥΩΝ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ, ΣΥΜΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΑΓΙΩΣΗ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΔΥΣΧΕΡΕΙΩΝ ΤΩΝ "ΚΑΚΩΝ" ΜΑΘΗΤΩΝΠΟΥ ΕΜΠΙΠΤΟΥΝ ΣΤΟ ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΤΑΞΗΣ.

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

THE SUBJECT OF THIS DISSERTATION IS THE STUDY OF ATTITUDES OF THE TEACHERS TOWARD THE STUDENTS WHO EXHIBIT SCHOOL DIFFICULTIES IN WRITING AND READING IN THEFIRST THREE CLASSES OF ELEMENTARY SCHOOL, AND THESE DIFFICULTIES ARE NOT DUE TO EDUCATIONAL DIFFICULTIES. THE STUDY COMES TO THE CONCLUSION THAT IN THE CLASSROOM THERE TAKES FORM AND THERE FUNCTIONS TWO NETWORKS OF COMMUNICATION ONE BETWEEN THE TEACHER AND THE STUDENTS AND ANOTHER PARALLEL COMMUNICATION SYSTEM. THE ATTITUDES OF THE TEACHERS CONTRIBUTE TO THE FREEZING OR THESE NETWORKS ORCOMMUNICATION AND ALSO THE "FREEZING" OF THE SCHOOL DIFFICULTIES AND THUS FREEZING THE SCHOOL DIFFICULTIES OF THE "POOR" STUDENTS IN THE CLASSROOM. THESE"POOR" STUDENTS FALL INTO THE "PARALLEL" NETWORK.
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/3182
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/3182
Συγγραφέας
Βαικούση-Βεργίδου, Δανάη
Ημερομηνία
1994
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Παιδαγωγική. Τμήμα Παιδαγωγικό Νηπιαγωγών
Εξεταστική επιτροπή
ΦΡΑΓΚΟΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
ΖΑΦΡΑΝΑ ΜΑΡΙΑ
ΤΖΙΑΝΤΖΗ ΜΑΡΙΑ
ΤΖΟΥΡΙΑΔΟΥ ΜΑΡΙΑ
ΒΡΥΖΑΣ ΚΩΝ/ΝΟΣ
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Ανάγνωση; Γραφή; Δάσκαλοι; Δημοτικό σχολείο; Στάσεις; ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΔΥΣΧΕΡΕΙΕΣ
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
298 σ., Παράρτημα.