Κατ' οίκον εργασίες και μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες

Περίληψη

Ο κύριος στόχος της παρούσας έρευνας ήταν η μελέτη των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες συγκριτικά με τους μαθητές χωρίς μαθησιακές δυσκολίες στη διεκπεραίωση των κατ’ οίκον εργασιών τους. Εξετάζεται επίσης ο χρόνος που αφιερώνουν οι μαθητές στη μελέτη στο σπίτι, η έκταση και το είδος της βοήθειας που δέχονται από τους γονείς, καθώς και ο ρόλος των εκπαιδευτικών γενικής και ειδικής αγωγής σε σχέση με τις κατ’ οίκον εργασίες. Στην έρευνα συμμετείχαν 108 μαθητές με μαθησιακές δυσκολίες οι οποίοι φοιτούσαν σε τμήμα ένταξης και 108 συμμαθητές τους χωρίς μαθησιακές δυσκολίες. Η διερεύνηση των προβλημάτων έγινε με τη Homework Problems Checklist (HPC) η οποία συμπληρώθηκε από τους γονείς, ενώ ερωτηματολόγια συμπληρώθηκαν από τους ίδιους τους μαθητές, τους γονείς τους και τους εκπαιδευτικούς γενικής και ειδικής αγωγής. Πραγματοποιήθηκαν επίσης συνεντεύξεις με επιλεγμένο αριθμό γονέων μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες. Βρέθηκε ότι οι μαθητές με μαθησια ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The main purpose of this research was to study the homework problems faced by students with learning disabilities in comparison with students without learning disabilities. It studied also the time spent by students to study at home, the extent and type of assistance they receive from their parents, and the role of general and special education teachers in relation to homework. The survey involved 108 students with learning disabilities who attend to resource room and 108 peers without learning disabilities. Homework Problems Checklist (HPC), supplemented by their parents, was used to study the problems, and questionnaires completed by students themselves, their parents and teachers. There were also interviews with a selected number of parents of pupils with learning disabilities. We found that students with learning disabilities face many more problems in completing homework in relation to their peers. They spend about the same time to study with students without learning disabiliti ...
περισσότερα
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/26811
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/26811
ND
26811
Συγγραφέας
Δαρβούδης, Αθανάσιος Βασίλειος
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Επιστημών του Ανθρώπου. Τμήμα Παιδαγωγικό Ειδικής Αγωγής
Εξεταστική επιτροπή
Παντελιάδου Σουζάνα
Παπούλια-Τζελέπη Παναγιώτα
Ταρατόρη Ελένη
Χατζηδήμου Δημήτριος
Αγαλιώτης Ιωάννης
Διδασκάλου Ελένη
Νικολακάκη Μαρία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Μαθησιακές δυσκολίες; Μαθησιακά προβλήματα; Κατ' οίκον εργασίες; Μελέτη στο σπίτι; Δεξιότητες μελέτης; Εμπλοκή γονέων; Συνεργασία σχολείου οικογένειας; Τμήμα ένταξης
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
πιν.