Αντιλήψεις και πρακτικές των εκπαιδευτικών ως προς τη διαχείριση της εκπαιδευτικής ανισότητας και μαθηματική επίδοση
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/19296
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/19296
ND
19296
Εναλλακτικός τίτλος
Teachers' perceptions and practices regarding educational inequality and students' achievement
Συγγραφέας
Φραγκούλης, Γεώργιος
Ημερομηνία
2008
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Σχολή Κοινωνικών Επιστημών. Τμήμα Εκπαίδευσης και Αγωγής στην Προσχολική Ηλικία
Εξεταστική επιτροπή
Κοντογιαννοπούλου-Πολυδωρίδη Γεωργία
Ασκούνη Νέλλη
Σταμέλος Γεώργιος
Μακρυνιώτη Δήμητρα
Κατή Δήμητρα
Ζαμπέτα Έυη
Φλογαϊτη Ευγενία
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαιδευτικές ανισότητες; Επίδοση; Αναγνωστική ικανότητα; Κοινωνιογλωσσικοί κώδικες; Πολιτισμική οικείωση; Εκπαιδευτικοί, Αντιλήψεις και πρακτικές
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
2 τ. ( 304 ; 195 σ. )