Φωνολογική και συντακτική ενημέρωση μαθητών προσχολικής ηλικίας ως παράγοντες πρόβλεψης της αναγνωστικής ικανότητας στην πρώτη και δεύτερη τάξη του δημοτικού σχολείου
Περίληψη
Μία µακροχρόνια έρευνα που διήρκεσε από το 1994 έως το 1998 και αποτελείται από τρεις επιµέρους ενότητες, διεξήχθη, για να διαπιστωθεί κατά πόσο η φωνολογική ή η συντακτική ενηµερότητα συσχετίζονται µε την κατάκτηση της αναγνωστικής ικανότητας. Η πρώτη έρευνα είναι συναφειακής φύσεως. Χρησιµοποιήθηκαν 213 παιδιά προσχολικής ηλικίας από διάφορα νηπιαγωγεία της Ελλάδας, τα οποία εξετάσθηκαν σε πολλές προαναγνωστικές δεξιότητες , µετά από ένα έτος στην ανάγνωση και κατανόηση Α δηµοτικού και µετά από δύο έτη στην ανάγνωση και κατανόηση της Β δηµοτικού.Οι συνάφειες των διαφορετικών προαναγνωστικών δεξιοτήτων µεταξύ τους και η σχέση τους µε τις µετέπειτα αναγνωστικές ικανότητες έδειξαν ότι υπαρχει υψηλή συσχέτιση πρωτίστως ανάµεσα στη συντακτική και τη φωνολογική ενηµερότητα και στην κατάκτηση της ανάγνωσης.και δευτερευόντως µε τις υπόλοιπες προαναγνωστικές δεξιότητες. Με τη χρήση της πολλαπλής παλινδρόµησης διαπιστώθηκε ότι διαφορετικές δεξιότητες είναι καλύτεροι προγνωστικοί παράγοντες για ...
περισσότερα
Κατεβάστε τη διατριβή σε μορφή PDF (1.08 MB)
(Η υπηρεσία είναι διαθέσιμη μετά από δωρεάν εγγραφή)
|
Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.
|
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.