Χρήση πληροφοριακών συστημάτων εκπαίδευσης και διοίκησης για τη βελτίωση της απόδοσης ατόμων με ή χωρίς μαθησιακές δυσκολίες

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/30358
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/30358
ND
30358
Εναλλακτικός τίτλος
Use of education and management information systems to improve the performance of individuals with or without learning difficulties
Συγγραφέας
Αθανασοπούλου, Λαμπρινή (Πατρώνυμο: Γεώργιος)
Ημερομηνία
2012
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης. Τομέας Μαθηματικών και Πληροφορικής
Εξεταστική επιτροπή
Βουδούρη Αγγελική
Δασκαλάκης Δημοσθένης
Παπαδάτος Ιωάννης
Πολυχρονοπούλου Σταυρούλα
Φασουλής Κωνσταντίνος
Ζαράνης Νικόλαος
Αντωνίου Αλέξανδρος-Σταμάτιος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Επιστήμη Ηλεκτρονικών Υπολογιστών και Πληροφορική
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Πληροφοριακά συστήματα εκπαίδευσης και διοίκησης; Ηλεκτρονική μάθηση; Εικονικά περιβάλλοντα; Συστήματα διαχείρισης μάθησης; Ενήλικες; Βελτίωση απόδοσης ατόμων με ή χωρίς μαθησιακές δυσκολίες; Επαγγελματικός προσανατολισμός; Επαγγελματική ικανοποίηση; Χρήση υποστηρικτικής τεχνολογίας; Διάγνωση δυσλεξίας για ενήλικες; Διεπιχειρησιακά συστήματα; Αυτοεκτίμηση; Πληροφοριακά συστήματα
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
307 σ., εικ., πιν., γραφ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)