Διαδικασίες ένταξης εκπαιδευτικών λογισμικών από εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης στη διδασκαλία των μαθηματικών

Περίληψη

Η παρούσα έρευνα έγινε σε δύο συστεγαζόμενα δημόσια Δημοτικά σχολεία της ευρύτερης περιοχής των Αθηνών. Ξεκίνησε το Σεπτέμβριο του 2006 και ολοκληρώθηκε τον Ιούνιο του 2007. Επεδίωξε, μέσα από ένα πρόγραμμα ενδοσχολικής επιμόρφωσης έντεκα εκπαιδευτικών όλων των τάξεων, να τους ενθαρρύνει να εντάξουν τα εκπαιδευτικά λογισμικά των Μαθηματικών του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου στη διδασκαλία τους.Διερευνήθηκαν τρόποι με τους οποίους οι εκπαιδευτικοί ενέταξαν τα εκπαιδευτικά λογισμικά των Μαθηματικών στη διδασκαλία τους και οι πιθανές αλλαγές που προέκυψαν στη γνώση τους κατά Shulman (1986) ως αποτέλεσμα της ενδοσχολικής επιμόρφωσης. Επίσης, εξετάστηκε η δράση των εκπαιδευτικών σύμφωνα με τα κατά Habermas (1972) γνωσιακά ενδιαφέροντα.Κατά τη διάρκεια του επιμορφωτικού προγράμματος ερευνήθηκαν και θέματα που αφορούσαν στη σχέση των εκπαιδευτικών με τα Μαθηματικά και τις Τεχνολογίες της Πληροφορίας και των Επικοινωνιών (ΤΠΕ), την άποψή τους γενικά για την επιμόρφωση, ειδικά για το συγκεκριμένο πρ ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

The present study was conducted in two adjoining state primary schools in the wider district of Athens. It began in September 2006 and was completed in June 2007. Through an in-service training program for eleven teachers of all six school grades, it aimed at encouraging these teachers to embed the Mathematics educational software of the Pedagogical Institute in their teaching practices.The ways that the teachers embedded the software in their teaching have been explored, as well as the changes in their knowledge according to Shulman (1986), as a result of their in-service training. The teachers’ actions, according to Habermas’s (1972) cognitive interests have also been explored.During this in-service training, also issues regarding teachers’ relationship with Mathematics and Information and Communication Technologies (ICT) have been explored, as well as their opinions about training in general and about this specific in-service training, about the role of the trainer and their own rol ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/28949
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/28949
ND
28949
Εναλλακτικός τίτλος
Procedures of embedding educational software in the teaching of mathematics by primary school teachers
Συγγραφέας
Ζυμπίδης, Δημήτριος (Πατρώνυμο: Κωνσταντίνος)
Ημερομηνία
2010
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Αιγαίου. Σχολή Ανθρωπιστικών Επιστημών. Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Χιονίδου-Μοσκοφόγλου Μαρία
Αυγερινός Ευγένιος
Ράπτης Αριστοτέλης
Ζαχαριάδης Θεοδόσιος
Κόμης Βασίλειος
Πολίτης Παναγιώτης
Τσολακίδης Κωνσταντίνος
Επιστημονικό πεδίο
Κοινωνικές Επιστήμες
Εκπαίδευση
Λέξεις-κλειδιά
Εκπαιδευτικά λογισμικά μαθηματικών ΠΙ; Γνώση εκπαιδευτικών κατά Shulman; Γνωσιακά ενδιαφέροντα κατά Habermas
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
465 σ., εικ., πιν., σχημ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)