Συμπεριφορά των καταναλωτών σε μεθόδους προώθησης τροφίμων

Περίληψη

Στόχος: Η διερεύνηση και η μέτρηση της αγοραστικής συμπεριφοράς των καταναλωτών σε μεθόδους προώθησης τροφίμων. Η δημιουργία προφίλ καταναλωτών. Πρόταση μοντέλου στο οποίο να αναλύεται η σχέση μεταξύ μορφωτικού επιπέδου, ηλικίας, φύλου, εισοδήματος καταναλωτών και χρήση διαδικτύου για αγορές τροφίμων. Μεθοδολογία: Ποιοτική και ποσοτική έρευνα. Η ποιοτική έρευνα πραγματοποιήθηκε σε τρεις ομάδες εστίασης συνολικά πενήντα καταναλωτών. Το δείγμα της ποσοτικής έρευνας προήλθε από τυχαία στρωματοποιημένη δειγματοληψία δύο σταδίων. Συλλέχθηκαν 680 ερωτηματολόγια με προσωπικές συνεντεύξεις. Τα δεδομένα αναλύθηκαν με μεθόδους της περιγραφικής στατιστικής. Επιπλέον χρησιμοποιήθηκε η κλίμακα αξιών του Schwartz και το μοντέλο στάσεων-συμπεριφορών των Eagly και Chaiken, ως βασικό μοντέλο της δομής των στάσεων, για την ανάλυση των στάσεων των καταναλωτών για αγορά τροφίμων μέσου διαδικτύου. Για καλύτερη κατανόηση και ερμηνεία των αποτελεσμάτων του μοντέλου στάσεων-συμπεριφορών των Eagly και Chaiken ...
περισσότερα

Περίληψη σε άλλη γλώσσα

Target: Expanding and counting of the consumers’ purchasing behaviour concerning food promoting methods. There is a proposed model which analyses the relation, taking into account the educational level, age, sex, income of the consumers’ and the use of the internet in buying products. Methodology: Qualitative and Quantitative research. The qualitative research took place in three focus groups of fifty people. The sample of the quantitative research came of a random selection in two stages. There were 680 questionnaires with personal interviews. The data was analyzed with the methods of descriptive statistics. Moreover the value climax of Schwartz was used, as well as the model of attitude-behaviour of Eagly and Chaiken as a basic model of constructing attitudes for purchasing through the internet. For a better approach and understanding of the results of the model attitude-behaviour of Eagly and Chaiken a series of interpreting tools was used which is the analysis of predicted behavior ...
περισσότερα

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/27169
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/27169
ND
27169
Εναλλακτικός τίτλος
Consumers' behaviour towards food promoting methods
Συγγραφέας
Τσεκουρόπουλος, Γεώργιος (Πατρώνυμο: Ευάγγελος)
Ημερομηνία
2009
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Γεωπονική. Τομέας Αγροτικής Οικονομίας
Εξεταστική επιτροπή
Τζίμητρα-Καλογιάννη Ειρήνη
Μάττας Κωνσταντίνος
Σέμος Αναστάσιος
Μάνος Βασίλειος
Τσακιρίδου Ευθυμία
Ανδρεοπούλου Ζαχαρούλα
Γαλανόπουλος Κωνσταντίνος
Επιστημονικό πεδίο
Γεωπονικές Επιστήμες και Κτηνιατρική
Άλλες Γεωπονικές Επιστήμες
Λέξεις-κλειδιά
Συμπεριφορά καταναλωτή; Διαδίκτυο; Προώθηση πωλήσεων; Ηλεκτρονικό εμπόριο; Ηλεκτρονική επιχείρηση; Ηλεκτρονικές αγορές; Μέρκετινγκ τροφίμων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
199 σ., πιν., σχημ., γραφ., ευρ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)