Γλώσσα και σύμβολα στη διαφήμιση: σημειωτικά συστήματα και συνδυασμοί τους

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/24196
ND
24196
Εναλλακτικός τίτλος
Langue et symboles en publicite: systemes semiotiques et leurs combinaisons
Συγγραφέας
Χατζημιχαήλ, Χαρούλα του Κωνσταντίνος
Ημερομηνία
2000
Ίδρυμα
Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ). Σχολή Φιλοσοφική. Τμήμα Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας
Εξεταστική επιτροπή
Μπουσμπούκης Αντώνιος
Τσολάκης Χρίστος
Πασχαλίδης Γρηγόριος
Τσατσάκου Αθηνά
Boclund-Λαγοπούλου Κάριν
Κασάπη Ελένη
Πιπερόπουλος Γεώργιος
Επιστημονικό πεδίο
Ανθρωπιστικές Επιστήμες και Τέχνες
Γλώσσα και Λογοτεχνία
Λέξεις-κλειδιά
Σημεία; Σύμβολα; Σημειωτικό σύστημα; Επίπεδα γλωσσικής ανάλυσης; Συνδυασμοί σημειωτικών συστημάτων; Σχέσεις σημειωτικών συστημάτων; Μοντέλα ανάλυσης διαφημίσεων; Μετάφραση διαφημίσεων; Διδασκαλία με τη βοήθεια διαφημίσεων
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
354 σ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)