Η ανάλυση στο λύκειο και μια διδακτική της προσέγγιση: η σημασία της οπτικοποίησης στην κατανόηση της παραγώγου και του ολοκληρώματος

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/21757
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/21757
ND
21757
Συγγραφέας
Πολύζος, Γεώργιος (Πατρώνυμο: Χαρίλαος)
Ημερομηνία
2004
Ίδρυμα
Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών (ΕΚΠΑ). Τμήμα Παιδαγωγικό Δημοτικής Εκπαίδευσης
Εξεταστική επιτροπή
Εξαρχάκος Θεόδωρος
Ρασιάς Ιωάννης
Τριλιανός Αθανάσιος
Βουδούρη Αγγελική
Ντζιαχρήστος Ευάγγελος
Δημάκος Γεώργιος
Κεκκές Ιωάννης
Λέξεις-κλειδιά
Παράγωγος; Εφαπτομένη; Ρυθμός μεταβολής; Ολοκληρώματα; Εμβαδόν; Οπτικοποίηση; Θεωρία APOS
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
258 σ., εικ.
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη για την χρονική περίοδο 07/2018 - 07/2023.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στους συνδεδεμένους στο σύστημα χρήστες οι οποίοι έχουν αλληλεπιδράσει με τη διδακτορική διατριβή. Ως επί το πλείστον, αφορά τις μεταφορτώσεις.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)