Η θεωρία κατηγοριών ως υποκείμενο πλαίσιο για τη θεμελίωση και διδασκαλία των μαθηματικών: η περίπτωση της συνάρτησης
Πρέπει να είστε εγγεγραμένος χρήστης για έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες του ΕΑΔΔ  Είσοδος /Εγγραφή

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/11811
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/11811
Εναλλακτικός τίτλος
Category theory as background for the foundation and teaching of mathematics
Συγγραφέας
Γαβαλάς, Δημήτρης
Ημερομηνία
1999
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Μαθηματικών
Εξεταστική επιτροπή
Δρόσος Κώστας
Κυρούσης Λευτέρης
Σταμπάνης Ιωάννης
Μπουντουρίδης Μωυσής
Πατρώνης Αναστάσιος
Πόταρη Δέσποινα
Παπαδοπετράκης Ευτύχιος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Μαθηματικά
Λέξεις-κλειδιά
Μαθηματικά; Τεχνικά μαθηματικά; Εννοιακά μαθηματικά; Νέες τεχνολογίες; Διδακτική μαθηματικών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
214 σελ. : πίνακες