Η θεωρία κατηγοριών ως υποκείμενο πλαίσιο για τη θεμελίωση και διδασκαλία των μαθηματικών: η περίπτωση της συνάρτησης

Όλα τα τεκμήρια στο ΕΑΔΔ προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.

DOI
10.12681/eadd/11811
Διεύθυνση Handle
http://hdl.handle.net/10442/hedi/11811
ND
11811
Εναλλακτικός τίτλος
Category theory as background for the foundation and teaching of mathematics
Συγγραφέας
Γαβαλάς, Δημήτρης
Ημερομηνία
1999
Ίδρυμα
Πανεπιστήμιο Πατρών. Σχολή Θετικών Επιστημών. Τμήμα Μαθηματικών
Εξεταστική επιτροπή
Δρόσος Κώστας
Κυρούσης Λευτέρης
Σταμπάνης Ιωάννης
Μπουντουρίδης Μωυσής
Πατρώνης Αναστάσιος
Πόταρη Δέσποινα
Παπαδοπετράκης Ευτύχιος
Επιστημονικό πεδίο
Φυσικές Επιστήμες
Μαθηματικά
Λέξεις-κλειδιά
Μαθηματικά; Τεχνικά μαθηματικά; Εννοιακά μαθηματικά; Νέες τεχνολογίες; Διδακτική μαθηματικών
Χώρα
Ελλάδα
Γλώσσα
Ελληνικά
Άλλα στοιχεία
214 σελ. : πίνακες
Στατιστικά χρήσης
ΠΡΟΒΟΛΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Google Analytics.
ΞΕΦΥΛΛΙΣΜΑΤΑ
Αφορά στο άνοιγμα του online αναγνώστη.
Πηγή: Google Analytics.
ΜΕΤΑΦΟΡΤΩΣΕΙΣ
Αφορά στο σύνολο των μεταφορτώσων του αρχείου της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
ΧΡΗΣΤΕΣ
Αφορά στις μοναδικές επισκέψεις της διδακτορικής διατριβής.
Πηγή: Εθνικό Αρχείο Διδακτορικών Διατριβών.
Σχετικές εγγραφές (με βάση τις επισκέψεις των χρηστών)